Rottaprint a produs 1,3 miliarde de metri de etichete și ambalaje flexibile

Tipografia Rottaprint a produs circa 1,3 miliarde de metri liniari de etichete și ambalaje flexibile în cei 30 de ani de activitate.

În acest timp, tipografia a înregistrat o creștere medie anuală a cifrei de afaceri de 25%. De la înființarea companiei în anul 1991, compania aproximativ 15 produse principale și nenumărate soluții inovatoare pentru diferite domenii.

Din datele interne, de-a lungul celor 30 de ani, etichetele autoadezive au fost cele mai solicitate produse din portofoliul Rottaprint de către clienți.

Rottaprint a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 25 de milioane euro, în creștere cu circa 9% față de anul precedent. Mai mult, valoarea totală a investițiilor realizate în primele șase luni ale anului s-au ridicat la 1,5 milioane euro.

Potrivit datelor companiei, în primul semestru al anului, exporturile au crescut cu 4%. În topul țărilor în care Rottaprint a exportat se află Ungaria și Germania.

- Publicitate -

Creștere timidă a turismului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...