Rose Home ţinteşte venituri de 1.3 milioane euro pentru anul 2022

Pentru anul 2022, Rose Home vizează afaceri de 1.3 milioane euro şi o creştere a veniturilor cu 30% faţă de 2021.

Rose Home s-a lansat acum șapte ani, fiind un site de decoraţiuni de casă şi evenimente private.

Pe parcurs, compania şi-a schimbat oferta de produse şi, din 2016, comercializează produse dedicate HoReCa.

Compania se ocupă cu importul şi distribuţia directă de veselă, pahare, tacâmuri şi vase de prezentare.

În portofoliul Rose Home se regăsesc peste 20 brand-uri internaţionale de producători din domeniu.

90% dintre produsele din portofoliu sunt destinate către HoReCa şi 10% către zona de B2C.

Pe termen mediu, compania analizează oportunitatea de a îşi extinde operaţiunile online pe piaţa din Bulgaria şi de a intra în piaţa de producţie de veselă.   

- Publicitate -

În ultimele două luni au fost livrate proiecte de retail cu o suprafață similară cu toate livrările din 2024

Deși în primul trimestru nu a fost finalizat niciun proiect nou de retail la nivel național, ritmul de livrare...

Bucureștiul, în topul celor mai dinamice piețe industrial-logistice din Uniunea Europeană

Stocul modern de spații industriale și logistice închiriabile din București s-a extins de aproape patru ori în ultimii zece...