Nouă din zece români știu ce este Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenționează să achiziționeze cel puțin un produs cu această ocazie.
Potrivit studiului Kantar, intenția de cumpărare este mai ridicată în cazul segmentului de vârstă 18-34 de ani.
În ceea ce privește bugetul pe care intenționează să îl cheltuiască, peste o treime dintre respondenți vor aloca până în 1.000 lei.
Alți 40,7% intenționează să aloce un buget cuprins între 1.000 și 3.000 lei, iar 15,8% au declarat că au buget de peste 3.000 lei pentru a cumpăra produsele dorite de Black Friday.
În medie, cei care vor să cumpere intenționează să aloce peste 2.200 de lei.
Studiul mai arată o tendință crescătoare a preferinței pentru magazinele online, 64,6% dintre potențialii cumpărători intenționează să cumpere din mediul virtual.
Topul celor mai de interes categorii pentru Black Friday 2021 este deschis de electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile și frigidere.