Românii se spală pe dinți de două ori pe zi și schimbă periuța la șase luni

84% dintre pacienții intervievați într-un sondaj realizat de Clinicile Dentare Dr. Ardeleanu au declarat că au obiceiul să se spele pe dinți de două ori pe zi.

În același timp, 14% se spală o dată pe zi și doar 2% dintre pacienți se spală pe dinți o dată la 2 zile sau chiar mai rar.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Dacă la începutul anului 2020, românii foloseau mai puțin de 2 tuburi de pastă de dinți anual, 60% din pacienții chestionați au declarat că utilizează 3-4 tuburi de pastă de dinți anual.

Doar 8% dintre pacienți folosesc mai puțin de 2 tuburi de pastă de dinți anual.

În ceea ce privește criteriul după care aleg pasta de dinți, 35% dintre pacienți își doresc una care să prevină sau să trateze o anumită afecțiune dentară cu care se confruntă.

Totuși, doar 11 % urmează sfatul medicului stomatolog cu privire la pasta de dinți necesară.

20% aleg ca pasta de dinți să-i ajute în prevenirea cariilor, în timp ce 8% își doresc să obțină dinți mai albi cu ajutorul ei.

Prețul atractiv rămâne un motiv suficient pentru 26% dintre cei chestionați să cumpere un anumit tip de pastă de dinți.

De altfel, reclamele de la TV/Internet, în proporție de 43% și promoțiile din magazine, în proporție de 49%, sunt principalele criterii care influențează decizia de cumpărare.

Un sfert dintre români schimbă periuța anual sau mai rar

Nici obiceiul de a schimba periuța de dinți o dată la trei luni sau chiar mai des nu este încă o obișnuință în rândul românilor, doar 10,5% dintre pacienți avându-l.

Cei mai mulți, 65%, preferă să schimbe periuța o dată la 6 luni, în timp ce restul de 24% schimbă periuța anual sau chiar mai rar.

Periuța și pasta de dinți rămân cele mai utilizate produse de îngrijire orală, 72% dintre pacienți utilizându-le exclusiv pe acestea.

14% utilizează și apa de gură, în timp ce restul de 13% au adăugat în ritualul zilnic de îngrijire orală ața dentară și dușul bucal.

- Publicitate -

Restaurantele Sphera Franchise Group din România au 4 milioane de clienți în fiecare lună

Lunar, restaurantele operate de Sphera Franchise Group în România servesc peste 4 milioane de consumatori. Compania este francizor al...

GapMinder Fund II investește în Parol, startup-ul jurnaliștilor Claudiu Pândaru și Alex Livadaru

GapMinder Fund II, fond de capital de risc dedicat companiilor de tehnologie create în România și în Europa de...