All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

luni, 19 aprilie, 2021
-PUBLICITATE-

Românii dedică mai mult timp gătitului și meselor cu cei dragi

Un studiu Mastercard arată că 72% dintre români se simt suficient de încrezători pentru a experimenta mai des în bucătărie.

Televiziunea, serviciile de streaming și rețelele de socializare au fost o sursă de inspirație pentru mulți români în alegerea rețetelor (58%).  

Mai multc, gătitul a dezvăluit și dorința de a avea un stil de viață mai sănătos (64%), de a deprinde noi abilități (57%) și de a petrece mai mult timp de calitate cu cei dragi.

Astfel, 67% dintre români au spus că servitul mesei împreună a reprezentat o oportunitate de reconectare cu cei din locuință, 80% declarând că acest ritual se va menține.

Anul trecut a generat și o creștere a popularității „cinelor festive”, 58% dintre români spunând că au organizat astfel de cine.

În același timp, 22% dintre consumatori au găzduit o cină virtuală, iar 67% declară că cinele festive vor fi un eveniment recurent în calendarul social al acestora.

Unul din trei români (32%) a cumpărat alimente online pentru prima dată în ultimul an

Normele de distanțare fizică au schimbat, de asemenea, comportamentul de achiziție al românilor.

31% au declarat că au cheltuit mai mulți bani pe alimente atunci când au achiziționat online, din pricina impulsului de a achiziționa diferite ingrediente.

Aproape jumătate dintre aceștia (42%) vor continua să cumpere produse alimentare online, chiar și după ridicarea restricțiilor.

Și cheltuielile pentru echipamente de gătit, sisteme de iluminat ambiental, lumânări și seturi de pahare, au înregistrat un avans semnificativ.

29% au investit în articole de veselă și seturi de pahare, 23% achiziționând seturi de mobilier pentru living.

- PUBLICITATE -

TREBUIE SĂ CITEȘTI