În cei 14 ani de la intrarea PayPoint pe piața din România, românii au făcut peste 820 milioane de plăți în valoare de 69 miliarde lei.
Dintre acestea, aproximativ 123 milioane de plăți au fost operate doar în ultimul an (iulie 2020 – iulie 2021), cu o valoare de peste 13 miliarde lei.
Valoarea medie a unei tranzacții, potrivit datelor din ultimii 13 ani, a fost de 80 lei, iar în ultimul an aceasta a crescut până la 105 lei.
În acest moment rețeaua PayPoint numără peste 19.000 de locații partenere, în 5.520 de localități din mediul rural și urban.
Compania colectează peste 100 milioane de plăți de facturi pentru 85% din furnizorii români de utilități și telecomunicații.
Din decembrie 2020, PayPoint a lansat și propria aplicație pentru telefonul mobil, care a ajuns la peste 50.000 utilizatori.
Compania a intrat pe piață în mai 2007 prin achiziția Paystore, furnizor local de servicii de încărcare electronică a cartelelor de telefonie mobilă.
În 2008, PayPoint a intrat și pe segmentul de retail de plată a facturilor, iar din martie 2021 activele și operațiunile PayPoint sunt deținute de către fondul de private equity Innova Capital.