All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

miercuri | 2 decembrie | 2020
0.2 C
București

Românii au donat aproape 1 milion lei prin Galantom în starea de urgență

Galantom.ro a realizat o retrospectivă a modului în care au donat românii pe platformă în perioada de izolare și a comparat rezultatele cu cele de anul trecut, din aceeași perioadă.

În starea de urgență s-au făcut 7.231 de donații și s-a strâns suma totală de 933.893 de lei.

Din aceasta, 663.197 de lei (4.829 de donații) au fost mobilizați doar pe proiecte legate de pandemie, înscrise pe platformă de către 17 ONG-uri.

- PUBLICITATE -

Din suma totală adunată pentru proiecte COVID-19, 521.600 de lei s-au strâns pentru proiecte care au susținut spitalele și cadrele medicale, iar restul de 141.597 de lei a fost mobilizată de ONG-uri pentru susținerea beneficiarilor persoane fizice afectați indirect de pandemie.

Donații în special pentru domeniul medical

Domeniul sănătății a înregistrat o creștere de 33% ca număr de donații și de 55% ca sumă total adunată, față de anul precedent.

Un alt domeniu care a înregistrat o creștere semnificativă în această perioadă a fost protecția mediului, segment care a înregistrat o creștere de 88%, comparativ cu 2019.

În mijlocul stării de urgență, în săptămâna 6 – 12 aprilie, au fost făcute cele mai multe donații (1417), suma totală donată fiind de 212.904 de lei, adică cu 250% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut.

O asociație a strâns aproape 400.000 lei

Inițiativa #scutpentruspitale a Asociației Zi de Bine a mobilizat suma totală de 387.875 de lei prin 17 proiecte înscrise pe platformă, strângând bani pentru spitale din București și din țară.

La nivel județean, cele mai mari sume au fost donate către Spitalul de copii din Botoșani – 53.385 de lei – și către Spitalul Municipal Eugen Nicoară din Reghin, care a strâns donații de 35.826 de lei.

Donația medie de pe platformă în perioada analizată a fost de 129 de lei, în comparație cu 115 lei, media pe aceeași perioadă din 2019, ceea ce înseamnă o creștere de 12%.

- PUBLICITATE -