Românii au cheltuit 2,5 milioane euro pentru dezvoltarea personală în 2019

Potrivit estimărilor Sevabloom, în 2019 s-au cheltuit circa 2,5 milioane euro pentru achiziționarea de produse online dedicate dezvoltării personale, de la webinarii, la e-book-uri și podcasturi.

Pe segmentul de parenting, românii au investit un milion de euro pentru achiziționarea aceluiași tip de instrumente.

Mai puțin de 1% dintre români sunt interesați în mod activ de o dietă și un stil de viață sănătoase, arată cercetările de piață efectuate în iulie 2020 de Sevabloom.

50.000 de români cumpără produse bio sau sunt interesați de proveniența și modul de creștere sau preparare a produselor consumate, iar alți 50.000 au o alimentație de tip vegan sau raw vegan.

Ce este Sevabloom

Sevabloom este prima platformă locală de video e-learning în domeniile: parenting, gastronomie plant based și dezvoltare personală. 

Aceasta beneficiază, în prezent, de contribuția a trei mentori, profesioniști în domenii precum gastronomie plant based, coaching și training sau psihologie, cu experiență ce variază între 10 și 20 de ani.

Platforma conține peste 500 de rețete și sfaturi prezentate sub forma unor videouri cu o durată medie de 10 minute.

Abonamentul standard este anual și se ridică la 72 euro, dar toți cei care se abonează până la finalul lui noiembrie 2020 beneficiază de o reducere de 50%. 

- Publicitate -

Aproape de 200.000 de investitori pe piața de capital din România

Numărul investitorilor pe piața de capital autohtonă a continuat să crească și a ajuns la 191.743 la finalul primului...

TAROM vinde bilete de avion la prețuri speciale, începând de la 125 euro

În perioada 14-16 iunie 2024 compania aeriană TAROM dă startul unei oferte cu tarife începând de la 125 euro...