Romanian Software lansează Iris, un asistent de HR

Romanian Software a lansat asistentul virtual Iris, care automatizează munca specialiștilor HR și îmbunătățește experiența angajaților.

Aplicația este una de tip chatbot, având la bază inteligența artificială în cloud, care îi permite să învețe, să se dezvolte și se adapteze nevoilor specifice ale fiecărei companii.

Concepută ca un asistent personal, Iris ajută specialiștii de HR să-și crească eficiența și productivitatea, iar pe angajați să devină autonomi, indiferent că lucrează de acasă sau de la birou.

MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |

Cu ajutorul asistentului virtual angajații pot solicita fluturașul de salariu, își pot verifica zilele de concediu efectuate sau rămase, pot depune sau anula cereri de concediu sau își pot face singuri pontajul.

Mai mult decât atât, Iris are capacitatea de a răspunde atât în limba română, cât și în limba engleză, făcând mult mai simplă și eficientă comunicarea cu utilizatorii.

- Publicitate -

Apartament dintr-o clădire construită de familia Davila în Cotroceni, restaurat și scos la vânzare

Un mic apartament cu o poveste mare – așa poate fi descris imobilul scos la vânzare pe Strada Dr. Carol...

Shaorma de pui, cel mai comandat produs de către români în 2024 prin Bolt Food

Conform datelor Bolt Rewind 2024, cel mai popular fel de mâncare comandat de români prin platforma Bolt Food a...