România, piața cu cea mai mare creștere pentru compania bulgară euShipments

Din cele peste 820.000 de expedieri efectuate anul trecut prin intermediul euShipments, aproape 300.000 au fost realizate doar în România.

Poziționarea geografică a principalului depozit de fullfilment al companiei, din Ruse, permite companiei să aibă acces rapid la clienții din Bulgaria, România, Grecia și Ungaria.

Pentru livrările în Bulgaria și România, timpul de livrare este sub 24 de ore, iar proximitatea față de clienți permite companiei să opereze la costuri mai reduse față de competitori.

Utilizarea serviciilor de fulfillment prestate de euShipments oferă o serie de beneficii, cum ar fi opțiunea de ramburs la livrare nu numai în regiune, ci și în 17 țări diferite din UE.

Clienții companiei au acces la o interfață all-in-one și/sau integrare API care nu numai că generează AWB-uri, dar oferă și informații complete în timp real despre bunurile lor în depozit, informații de urmărire reală 24/7, indiferent de țara de destinație sau de metoda de livrare utilizată.

Comerțul electronic la nivel european a crescut anul trecut cu 13%, la 718 miliarde euro, iar în 2022 este estimat un avans de 11%, la 797 miliarde euro.

În 2022, piața de e-commerce din România este așteptată să se consolideze și se apropie de valoarea de 7 miliarde de euro.

CITEȘTE ȘI: UPS susține creșterea pieței transfrontaliere de e-commerce

- Publicitate -

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...

Jocuri de cărți iubite de toți jucătorii

Cărțile de joc sunt sursa multor distracții, dar și competiții. De-a lungul timpului, oamenii au creat o sumedenie de...