Roboți RPA MissionCritical automatizează procesele interne ale Xerox

Xerox a automatizat procesul de raportare a vânzărilor prin intermediul distribuitorilor, folosind un robot software construit pe tehnologia RPA a MissionCritical.

Inițial, raportarea implica zile întregi de procesare manuală a datelor din multiple surse, întârziind luarea deciziilor și afectând agilitatea companiei într-un mediu tot mai concurențial. În urma automatizării, acest proces durează acum doar 3 minute, echipa managerială a Xerox având acces instant la o imagine fidelă a business-ului la nivel național și la informații precise, pe care să-și poată baza procesul decizional.

„Provocarea principală a soluțiilor RPA este cea a promisiunii inițiale: reducerea de costuri. Modelul tradițional existent presupune o investitie costisitoare financiar, în resurse umane și tehnologice ce amână recuperarea investiției peste câțiva ani. În schimb, așteptările companiilor de a putea automatiza procese se încadrează mai degraba într-o perioada de zile sau saptamani, cu rezultate palpabile, măsurate în timpi reduși de execuție și costuri semnificativ micșorate. Proiectul de automatizare de la Xerox România a fost livrat de MisisonCritical în mai puțin de două săptămâni incluzând aici maparea specificațiilor, dezvoltarea robotului și testarea cu date reale, reducând în final, timpul de execuție de la 3 zile la 3 minute”, a menționat Mario Popescu, CEO MissionCritical.

Ce este MissionCritical

MissionCritical este un start-up pornit în 2015 de doi ingineri software, Mario Popescu și Cristian Oftez, care au dezvoltat propria platformă RPA, tehnologia MissionCritical facilitând partenerilor crearea de roboți software reutilizabili în industrii ca financiar-bancar, asigurări, telecom, healthcare, retail și altele.

În 2019 li s-a alăturat George Haber ca adviser și member of the board, startup-ul apropiindu-se de închiderea primei runde de investiții pentru definitivarea platformei și scalarea internațională.

Până acum peste 60 de clienți din România și-au automatizat procese de business cu roboți MissionCritical.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Centrul comercial Zacaria Retail Park Cisnădie se deschide anul acesta

Grupul Zacaria, specializat în dezvoltarea proiectelor rezidențiale și industriale, a demarat construcția primului parc de retail din portofoliu. Situat...