Robot care procesează cererile de amânare a ratelor, creat de Future WorkForce

  • 240 de cereri de amânare a plății ratelor pentru credite bancare procesate pe oră de un robot Future WorkForce;
  • Soluția integrează și procesează cererile venite pe toate canalele oficiale puse la dispoziție de o bancă în acest scop.

Startup-ul Future WorkForce a realizat o soluție care preia cererile de amânare de plată depuse la bănci, le evaluează și integrează apoi toate detaliile pentru procesarea mai rapidă și eficientă de către angajații din back-office ai acestor instituții.

Se au în vedere cererile depuse de către persoanele și companiile care se află într-una dintre situațiile stipulate în OUG 37/2020.

Robotul poate procesa până la 240 de cereri pe oră pe care le preia de pe toate canalele digitale ale unei bănci: formular online integrat pe website, e-mail trimis către adresa oficială, chatboți, conform procedurilor de lucru ale instituției creditoare aliniate cu OUG 37/2020.

După ce robotul preia informațiile depuse, va valida cererea în sistemele băncii și, după primirea aprobării finale din partea angajaților din back-office, robotul va furniza un răspuns automat clientului în maxim 3 zile de la depunerea solicitării.

De asemenea, deoarece cererile depuse pot fi pentru mai multe tipuri de credite bancare, aplicația poate face diferențierea între acestea și le redirecționează către canalele corespunzătoare pentru a fi procesate.  

Robotul Future WorkForce a fost integrat deja în două dintre băncile care se află în portofoliul startup-ului de tehnologie.

MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |

- Publicitate -

LPP a deschis al doilea depozit din România, dedicat vânzărilor online

Unitatea de 40.000 mp din România este al doilea centru de fulfillment gestionat de grupul polonez LPP în țara...

Al doilea Annabella Retail Park se deschide pe 1 august, la Râmnicu Vâlcea

Al doilea strip-mall Annabella Retail Park se va deschide pe 1 august la Râmnicu Vâlcea. Acesta are o suprafață...