Rezultate foarte bune pentru IKEA Timișoara în prima săptămână de funcționare

Noul magazin IKEA Timișoara, a treia unitate a suedezilor în România, a întâmpinat 51.300 clienți în prima săptămână de la deschiderea din 8 iunie 2023.

Mai mult, în prima săptămână de activitate, magazinul din Timișoara a înregistrat un număr de peste 6.600 de persoane care și-au activat cardul IKEA Family.

În ceea ce privește produsele, farfuriile OFTAST au fost printre cele mai apreciate, cu peste 12.900 bucăți vândute. Au fost vândute și 460 de scaune pliante NISSE sau 262 becuri led SOLHETTA.

În restaurantul IKEA, ce oferă preparate suedeze autentice, a fost cumpărat un număr impresionant de 58.600 chifteluțe și peste 13.900 hotdogi.

IKEA Timișoara are o suprafață de 26.000 metri pătrați și oferă o gamă de 8.300 de produse. Magazinul folosește energie regenerabilă, fiind dotat cu 1.750 de panouri fotovoltaice pe acoperiș.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: Al treilea shop cu haine second hand, inaugurat în Auchan Timișoara Nord

- Publicitate -

Trăiește în confort și eleganță aproape de munte. Descoperă apartamente exclusiviste și casele de lux integrate în peisajul montan

Cum te-ai simți dacă ai începe fiecare zi respirând aerul curat de munte de pe terasa locuinței tale? Acest...

Cum funcționează PENNY Iuliu Maniu, primul magazin autonom al rețelei

PENNY deschide în 29 mai, la București, primul magazin autonom, în care articolele sunt scanate automat, prin intermediul unui...