SmartBill rezolvă problema transferului de documente printr-o soluție digitală, disponibilă din această lună tuturor celor 50.000 de antreprenori care fac parte din ecosistem: Rețeaua.
SmartBill oferă abonaților transfer instant de documente, ce pot fi înregistrate cu un singur click sau trimise înapoi pentru revizuire printr-un simplu mesaj.
Asemănător cu principiul unei rețele sociale, Rețeaua SmartBill facilitează comunicarea între companii prin stabilirea unei conexiuni directe.
Odată realizată conexiunea, următoarele documente vor putea fi trimise și preluate automat, salvând tot timpul petrecut altfel cu înregistrări manuale, fie că este vorba de cheltuieli sau recepții.
De asemenea, pentru că toate operațiunile au loc prin SmartBill, riscul de a fi pierdute acte este eliminat, iar identificarea lor în gestiune se face cu o simplă căutare, la fel ca pe internet.
Adoptarea Rețelei SmartBill este gratuită pentru toți utilizatorii ecosistemului, iar utilizarea platformei nu va implica costuri suplimentare.