Rețeaua LaDoiPași continuă să se extindă la nivel național

Rețeaua de magazine în franciză, LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, continuă extinderea la nivel național pe fondul creșterii valorice a comerțului tradițional în România.

Retailerul estimează că în următorii patru ani rețeaua își va dubla numărul de magazine de proximitate care se dezvoltă sub umbrela francizei LaDoiPași.

Anunțul a fost făcut în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași dedicată antreprenorilor care fac parte din franciză, organizată astăzi de METRO România.

Roland Ruffing, Director General METRO România; Irinel Popescu, Șef Departament Retail METRO România- LaDoiPași și Geanina Ghiculescu, Șef Departament Retail Marketing, METRO România – LaDoiPași s-au aflat printre speakerii de la care antreprenorii au putut afla informații de interes pentru activitatea lor.

Am evoluat și continuăm să ne dezvoltăm, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără antreprenorii care au ales să facă parte din franciza LaDoiPași,. Tocmai de aceea, ne-am dorit ca acest eveniment să reflecte rezultate obținute până acum, dar mai ales să pună în perspectivă direcția noastră pentru viitor”, a declarat Roland Ruffing, Director General METRO România.

Franciza LaDoiPași este răspândită pe întreg teritorul țării, cu 40% din magazinele poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. Până în prezent, sub umbrela rețelei LaDoiPași  au fost deschise peste 860 de magazine, iar retailerul urmărește expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.

Dezvoltarea accelerată a rețelei este susținută, în ansamblu, de avansul comerțului tradițional care acum reprezintă 42% din piața bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de creșterea puterii de cumpărare, dar și de investițiile pe care retailerul le face.

Geanina Ghiculescu, Șef Departament Retail Marketing, METRO România – LaDoiPași a explicat în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași că magazinele de proximitate parte din franciză au devenit în timp magazine ale comunității.

,,Succesul unui brand, indiferent de categoria din care face parte, depinde de relația pe care o construiește cu fiecare client în parte. LaDoiPași se bazează în mare măsură pe legătura de familiaritate pe care antreprenorii ajung să o construiască cu consumatorii, iar magazinele din franciză devin mai mult decât zone de autoservire, ajung locuri ale interacțiunii și dialogului între proprietarii de magazin și membrii comunității locale”, a subliniat Geanina Ghiculescu.

Conferința Națională de Retail a adus împreună peste 800 de participanți, proprietari de magazine  LaDoiPași și parteneri din toată țara, care au participat la sesiuni de discuții legate de evoluția francizei pe termen mediu și lung, de tendințe în comerțul tradițional, dar și de strategii de dezvoltare antreprenorială.

Cum arată rețeaua LaDoiPași

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 860 de magazine la nivel național, în prezent.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde euro.

- Publicitate -

Vrei să-ți achiziționezi o locuință modernă? Cum să finanțezi schimbările majore?

Achiziționarea unei locuințe moderne este un obiectiv important pentru mulți dintre noi, dar poate părea o provocare financiară semnificativă....

Piața criptomonedelor, scădere puternică a capitalizării totale în august

În august 2024, piața criptomonedelor a resimțit o scădere cu 13,1% a capitalizării bursiere totale, influențată de preocupările macroeconomice...