Rețeaua de magazine Sophia vizează extinderea rețelei la 100 de francize, până în 2026

Sophia, retailerul românesc specializat în decorațiuni textile personalizate, a atins în 2024 o cifră de afaceri cumulată de 7 milioane de euro în rețeaua sa de 30 de magazine, dintre care 5 proprii și 25 în sistem de franciză.

Obiectivul central al companiei pentru următorii ani este extinderea la 100 de francize până la finele lui 2026, miza principală fiind dezvoltarea în diaspora. Retailerul este deja prezent cu unități în România, Spania și SUA.

Prezentă în 15 județe din România, în special la București, Iași și Cluj-Napoca, Sophia operează o franciză de succes în Miami (SUA), activă de peste 2 ani și se pregătește să deschidă un magazin și în Mallorca, Spania.

Performanțele rețelei sunt vizibile și pe piața internă. O antreprenoare din Cluj-Napoca, care deține două francize Sophia (în Cluj și Baia Mare), a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 600.000 de euro și un profit de 100.000 de euro.

Compania are în prezent 95 de angajați, dintre care 60 lucrează în atelierele de producție din Iași, unde sunt realizate produse custom made precum perdele, draperii, fețe de pernă, cuverturi și lenjerii. Principalii clienți provin atât din sectorul rezidențial, cât și din HoReCa, muzee și castele din țară și străinătate.

CITEȘTE ȘI: Somfy estimează afaceri în creștere cu 20% în România

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.