Retailerul turc Jimmy Key deschide al doilea magazin în AFI Cotroceni

Retailerul Jimmy Key deschide pe 8 decembrie al doilea magazin din România în centrul comercial AFI Cotroceni București, tranzacția de închiriere fiind intermediată de Cushman & Wakefield Echinox.

România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia unde are 68 de magazine independente. Primul magazin din țara noastră s-a deschis în Parklake.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Compania-mamă, Sun Tekstil, creează colecții de articole de îmbrăcăminte și țesături pentru cei mai mari retaileri din lume de mai bine de 35 de ani, iar brandul Jimmy Key comercializează îmbrăcăminte pentru femei.

AFI Cotroceni este cel mai mare centru comercial din România, cu o suprafață închiriabilă de aproximativ 90.000 metri pătrați și peste 350 de magazine operate de branduri locale și internaționale.

CITEȘTE ȘI: Taco Bell AFI Cotroceni, inaugurat după o investiție de 450.000 euro

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Prețurile apartamentelor de vânzare cresc continuu. La Cluj se apropie de 3.000 euro / mp

Prețurile medii ale apartamentelor de vânzare, vechi și noi, au înregistrat o creștere de 14% în noiembrie comparativ cu...

Leroy Merlin închiriază un depozit de aproape 9.000 mp în CTPark Bucharest West

CTP anunță că Leroy Merlin, unul dintre jucătorii din piața de bricolaj locală, a închiriat 8.800 de metri pătrați...