Retailerul turc Jimmy Key deschide al doilea magazin în AFI Cotroceni

Retailerul Jimmy Key deschide pe 8 decembrie al doilea magazin din România în centrul comercial AFI Cotroceni București, tranzacția de închiriere fiind intermediată de Cushman & Wakefield Echinox.

România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia unde are 68 de magazine independente. Primul magazin din țara noastră s-a deschis în Parklake.

Compania-mamă, Sun Tekstil, creează colecții de articole de îmbrăcăminte și țesături pentru cei mai mari retaileri din lume de mai bine de 35 de ani, iar brandul Jimmy Key comercializează îmbrăcăminte pentru femei.

AFI Cotroceni este cel mai mare centru comercial din România, cu o suprafață închiriabilă de aproximativ 90.000 metri pătrați și peste 350 de magazine operate de branduri locale și internaționale.

CITEȘTE ȘI: Taco Bell AFI Cotroceni, inaugurat după o investiție de 450.000 euro

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...