Retailerul chinez Mumuso deschide un magazin mono-brand în ParkLake

Brandul de fashion Mumuso, care are peste 3.500 puncte de vânzare în 30 de ţări, deschide al patrulea magazin mono-brand din România în ParkLake.

Brandul, fondat în 2014, are magazine mono-brand în Militari Shopping Center, DN 1 Value Centre şi Dâmbovița Mall.

Mumuso ParkLake, care urmează a fi deschis în cursul lunii februarie 2021, va avea o suprafaţă de 150 metri pătraţi.

Produsele inspirate din desenele animate coreene înfăţişând personajul IP, sunt sinonime cu fericirea și distracția. Varietatea de categorii și produse Mumuso include: articole de fashion pentru adulți și copii, încălțăminte și accesorii, produse de înfrumusețare, electrocasnice, articole de uz casnic și papetărie.

- Publicitate -

Ultimele

Octombrie a fost cea mai bună lună din acest an pentru piața imobiliară din România

Octombrie a fost de departe cea mai bună lună din acest an pentru piața imobiliară din România din punctul...