Retailerul chinez Mumuso deschide un magazin mono-brand în ParkLake

Brandul de fashion Mumuso, care are peste 3.500 puncte de vânzare în 30 de ţări, deschide al patrulea magazin mono-brand din România în ParkLake.

Brandul, fondat în 2014, are magazine mono-brand în Militari Shopping Center, DN 1 Value Centre şi Dâmbovița Mall.

Mumuso ParkLake, care urmează a fi deschis în cursul lunii februarie 2021, va avea o suprafaţă de 150 metri pătraţi.

Produsele inspirate din desenele animate coreene înfăţişând personajul IP, sunt sinonime cu fericirea și distracția. Varietatea de categorii și produse Mumuso include: articole de fashion pentru adulți și copii, încălțăminte și accesorii, produse de înfrumusețare, electrocasnice, articole de uz casnic și papetărie.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Wizz Air mai aduce două aeronave Airbus A321neo la București și își deschide bază la Aeroportul Băneasa

Operatorul aerian Wizz Air mai aduce două aeronave Airbus A321neo de ultimă generație la București și deschide a doua...

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...