Retailerul chinez Mumuso deschide un magazin mono-brand în ParkLake

Brandul de fashion Mumuso, care are peste 3.500 puncte de vânzare în 30 de ţări, deschide al patrulea magazin mono-brand din România în ParkLake.

Brandul, fondat în 2014, are magazine mono-brand în Militari Shopping Center, DN 1 Value Centre şi Dâmbovița Mall.

Mumuso ParkLake, care urmează a fi deschis în cursul lunii februarie 2021, va avea o suprafaţă de 150 metri pătraţi.

Produsele inspirate din desenele animate coreene înfăţişând personajul IP, sunt sinonime cu fericirea și distracția. Varietatea de categorii și produse Mumuso include: articole de fashion pentru adulți și copii, încălțăminte și accesorii, produse de înfrumusețare, electrocasnice, articole de uz casnic și papetărie.

- Publicitate -

Aproape de 200.000 de investitori pe piața de capital din România

Numărul investitorilor pe piața de capital autohtonă a continuat să crească și a ajuns la 191.743 la finalul primului...

TAROM vinde bilete de avion la prețuri speciale, începând de la 125 euro

În perioada 14-16 iunie 2024 compania aeriană TAROM dă startul unei oferte cu tarife începând de la 125 euro...