Retailerul chinez Mumuso deschide un magazin mono-brand în ParkLake

Brandul de fashion Mumuso, care are peste 3.500 puncte de vânzare în 30 de ţări, deschide al patrulea magazin mono-brand din România în ParkLake.

Brandul, fondat în 2014, are magazine mono-brand în Militari Shopping Center, DN 1 Value Centre şi Dâmbovița Mall.

Mumuso ParkLake, care urmează a fi deschis în cursul lunii februarie 2021, va avea o suprafaţă de 150 metri pătraţi.

Produsele inspirate din desenele animate coreene înfăţişând personajul IP, sunt sinonime cu fericirea și distracția. Varietatea de categorii și produse Mumuso include: articole de fashion pentru adulți și copii, încălțăminte și accesorii, produse de înfrumusețare, electrocasnice, articole de uz casnic și papetărie.

- Publicitate -

articole noi

Piața auto frânează puternic în mai 2025. Înmatriculările de autoturisme noi scad cu 30%

Înmatriculările de autoturisme noi din România au înregistrat o scădere abruptă în luna mai 2025, potrivit datelor preliminare publicate...

Hesburger ajunge la zece locații în România, după deschiderea unui restaurant drive-in la Crevedia

Hesburger marchează primul an de activitate în România prin deschiderea celei de-a zecea locații, un restaurant drive-in în Crevedia,...

Din mall, în online: CODE7 și-a lansat platforma de e-commerce

După ce a inaugurat două magazine fizice în AFI Cotroceni (București) și VIVO! Cluj, CODE7, un brand 100% românesc...