Restaurantele Stadio Hospitality Concepts, vânzări de 48 milioane lei în 2022

În martie 2020 grupul SHC și-a lărgit portofoliul cu încă două restaurante, 18 Lounge și Stadio Park (fostul Embassy Park)

Grupul de restaurante Stadio Hospitality Concepts estimează pentru 2022 un volum de vânzări de 48 milioane lei, cu 31% peste cel înregistrat în anul 2019.

Chiar înainte de declanșarea pandemiei, în martie 2020, grupul SHC și-a lărgit portofoliul cu încă două restaurante, 18 Lounge și Stadio Park (fostul Embassy Park).

În total, compania operează șase restaurante în București (NOR, Stadio Universitate, Stadio Unirii, Stadio Herăstrău, 18Lounge și Cișmigiu – Bistro la Etaj).

Cifra de afaceri înregistrată de grup în 2019 atinsese o cifră record de 34 milioane lei, însă carantina și restricțiile dure au redus cu peste jumătate volumul de vânzări aferent anului 2020.

Al doilea an de pandemie a adus o relativă îmbunătățire a situației financiare, la finalul anului trecut grupul SHC înregistrând o cifră de afaceri de 25 milioane lei, intrând pe un trend ascendent.

Primul trimestru al lui 2022 este cu 52% peste perioada similară din 2021, respectiv 18% peste 2020.

CITEȘTE ȘI: București, locul șase în Europa după cele mai bine cotate restaurante vegetariene

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...