Restaurantele locale au la dispoziție un sticker nou pe Instagram

Instagram permite restaurantelor din România să folosească o serie de stickere prin care cei care îi urmăresc îi pot sprijini.

Restaurantele pot folosi stickerele disponibile, care semnalizează faptul că oferă opțiunea de livrare a mâncării, atât în conținutul pe care îl distribuie pe Stories, dar și în postările de pe profilurile lor.

Atunci când utilizatorii văd un astfel de sticker, este suficient să apese pe acesta pentru a face comanda prin intermediul site-ului partenerului. În plus, prin distribuirea stickerelor postate de restaurante, utilizatorii le pot ajuta să ducă vestea mai departe și să facă față mai ușor noilor provocări.

Facebook anunță că va continua să depună toate eforturile pentru a crea noi opțiuni care să-i ajute pe utilizatori să susțină business-urile pe care le iubesc într-un mod cât mai simplu.

- Publicitate -

Aproape de 200.000 de investitori pe piața de capital din România

Numărul investitorilor pe piața de capital autohtonă a continuat să crească și a ajuns la 191.743 la finalul primului...

TAROM vinde bilete de avion la prețuri speciale, începând de la 125 euro

În perioada 14-16 iunie 2024 compania aeriană TAROM dă startul unei oferte cu tarife începând de la 125 euro...