RESERVED lansează campania de Toamnă/Iarnă

RESERVED anunţă lansarea noii campanii globale de Toamnă/Iarnă 2017, a cărei imagine este nimeni alta decât Kate Moss, supermodelul celebru pentru stilul vestimentar unic.

Noua campanie a brandului RESERVED este un tribut adus lui Kate Moss, unul dintre numele de referinţă din industria modei, directorul de creaţie insistând ca supermodelul să deţină controlul total asupra look-urilor create pentru noul sezon.

Ideea noii campanii a pornit de la o întrebare simplă adresată lui Kate Moss: dacă ai intra acum într-un magazin RESERVED, ce ţinută ai alege, care ar fi stilul pe care îl preferi şi, mai ales, care ar fi rezultatul? Stilul lui Kate Moss – când rebel, când casual sau sexy, când confortabil, cu o jachetă de piele neagră sau o blană artificială aruncată peste lenjeria din dantelă, sau pur şi simplu un mix din toate acestea – este unul emblematic, cuvintele care îl definesc fiind autentic, iconic şi adevărat.

Prin colaborarea cu Kate Moss, brandul RESERVED şi-a propus să-i ofere fiecărei femei ocazia de a-şi crea propriul mix autentic, iconic şi adevărat, cu alte cuvinte, de a-şi scrie propria poveste vestimentară. Sezonul de Toamnă/Iarnă 2017 este dedicat poveştii lui Kate Moss, dar următorul sezon ar putea fi povestea oricărei femei care alege hainele RESERVED.

În plus, campania realizată în Londra de celebrul fotograf Daniel Jackson urmăreşte şi să anime identitatea brandului, combinând stilul iconic al lui Kate Moss cu hainele fun şi cu accente uşor futuriste ale RESERVED.

A fost important pentru RESERVED să redăm autenticitatea lui Kate Moss în imagini, să recreăm o atitudine personală a ei în această campanie, vrând să arătăm prin asta că brandul nostru înseamnă atât stil, cât şi individualitate”, a declarat Monika Kaplan, directorul global de marketing al RESERVED.

- Publicitate -

Piața de influencer marketing din România va depăși 100 milioane de euro în 2024

Totalul bugetelor estimate din influencer marketing vor trece de 100 milioane euro în anul 2024, o creștere uriașă comparativ...

Sciccheria, Steam, Velocita și French Revolution sunt chiriași în clădirea Arghezi 4

Restaurantul cu specific italian Sciccheria, lanțul de cafenele Steam, gelateria artizanală Velocita și cofetăria French Revolution, toate business-uri locale,...