Regus anunță deschiderea celei de a opta locații din București, la Anchor Plaza, pe Bulevardul Timișoara nr. 26, și, totodată, extinderea companiei în zona de vest a orașului.
Cu o suprafață de 1.258 mp, noua locație oferă 53 de birouri echipate complet și o zonă de birouri de co-working, spații deja închiriate de o companie globală de consultanță în management. Totodată, noua locație oferă servicii de birou virtual care pot fi accesate oricând.
„Cererea de spații flexibile de lucru este în continuă creștere în București, deoarece companiile sunt din ce în ce mai preocupate de a reduce costurile implicate de chiriile antamate pe termen lung și de a le oferi angajaților mai multă libertate de a lucra când și de unde doresc. Orașul București este un centru de afaceri important și ne dorim să le facilităm atât freelancer-ilor, persoanelor care lucrează remote, companiilor mici și medii pe de o parte, cât și corporațiilor, sprijin real în dezvoltarea afacerii lor. Activitățile Regus sunt aliniate la tendințele globale cu privire la spațiile flexibile de lucru”, declară Ramona Iacob, Country Manager al Regus România.
Noul spațiu se află în imediata proximitate a principalelor mijloace de transport și oferă acces direct către Plaza Shopping Mall, care dispune de zone generoase de foodcourt, recreere și cumpărături.
În afară de centrul Anchor Plaza, Regus deține în București încă 7 locații cu o suprafață totală de 12.258 mp. Portofoliul companiilor pe care Regus le deține în România este format din start-up-uri, companii locale și companii multinaționale din domenii precum IT&C, consultanță, telecomunicații, turism, resurse umane sau e-commerce.
Principalele beneficii pe care le oferă soluțiile de birouri flexibile sunt legate de eficientizarea costurilor cu spațiul de lucru, posibilitatea de mărire sau diminuare a necesarului de birouri în funcție de nevoi, fără a fi necesar ca o companie să plătească mai mult spațiu decât îi este necesar, suport administrativ – personal de recepție care poate gestiona mesajele primite pe mail sau preluarea apelurilor telefonice primite de companie, birouri virtuale, lounge-uri de afaceri și săli de întâlniri incluse, și, de asemenea, reabilitarea spațiului de lucru în cazul unor calamități.