Regina Maria și Druid vor dezvolta noi asistenţi virtuali inteligenţi

Regina Maria va extinde colaborarea cu Druid pentru implementarea de asistenţi virtuali inteligenţi în divizia de customer care, după impactul pozitiv al asistentului virtual pentru manageri, Ana, lansat în luna aprilie.

Numărul mare de tehnologii şi aplicaţii software interne folosite a dus la nevoia celor peste 100 de manageri din Regina Maria de a avea o soluţie simplă de comunicare cu sistemele informatice, prin care să răspundă rapid la orice tipuri de solicitări și aprobări de cheltuieli, bugete, contracte, salarizări sau cereri de concedii.

Ana, primul asistent virtual

Special pentru furnizorul medical privat, Druid a proiectat asistentul personal Ana, un chatbot inteligent integrat cu cinci sisteme operaţionale, antrenat să preia sarcini, să comunice decizii şi să opereze în sistemele interne într-un mod securizat.

Ana este apelată şi răspunde managerilor echipelor medicale, de vânzări şi suport clienţi prin intermediul Microsoft Teams, aplicaţia colaborativă care poate fi accesată direct de pe telefonul mobil. Ana cunoaşte structura organizaţiei, numele, funcţiile şi rolurile oamenilor, înţelege contextul şi dă întotdeauna răspunsuri simple, clare şi inteligente.

„Datorită chatbot-ului, economisim zilnic aproximativ 8 ore de lucru, doar la nivelul echipei de senior management. În plus, această eficientizare le permite tuturor celor 100 de manageri care folosesc asistentul personal Ana să se implice în activităţi cu valoare adăugată mare.”, declară Cosmin Panaete, Business Processes Director, Regina Maria.

„Ana învaţă în timp preferinţe, obiceiuri, reguli interne. Va şti când să trimită bugetul pentru analiza săptămânală de cheltuieli. Va şti când să rezerve o sală pentru şedinţa săptămânală de management. Însă Ana nu este un asistent uman obişnuit. Ea nu îşi ia concediu, nu doarme, este disponibilă 24 de ore zilnic. Fiecare asistent virtual născut din Druid are o personalitate proprie care se rafinează în timp.” a completat Liviu Drăgan, CEO Druid.

Druid, lider în dezvoltarea de asistenți virtuali

Druid este singura companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premise.

Sutele de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...