Regina Maria lansează, în premieră în România, serviciul Self-Check-In

Terminal Self Check-In, clinică Regina Maria

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a lansat în premieră în România serviciul Self-Check-in, disponibil atât în aplicația online ”Contul meu REGINA MARIA”, cât și fizic, în 11 locații din București și din țară, prin intermediul unor terminale interactive.

Prin accesarea serviciului de Self-Check-in, pacienții scurtează timpii de așteptare și se pot înregistra singuri în sistem, atunci când ajung în clinică la consultație.

Auto-înregistrarea durează doar 15 secunde și se poate face prin 3 metode: direct în aplicația de mobil REGINA MARIA; prin scanarea unui cod QR; sau prin folosirea codului primit prin SMS, cu maxim 30 de minute înaintea programării. Opțiunea vine în completarea posibilității de înregistrare la recepția clinicilor, contribuind astfel la fluidizarea traficului în locații – însă beneficiile se extind mai departe de spațiul fizic, asigurând acuratețea datelor personale înregistrate, în condiții de confidențialitate și siguranță.

Platformă informativ-educativă, cu conținut validat de medici

Portofoliul digital REGINA MARIA are la bază website-ul companiei, care, pe lângă funcțiile utilitare pe care le îndeplinește – programări și informații referitoare la experiența pacientului în rețea, a crescut în sensul transformării într-un hub educațional care pledează pentru un stil de viață sănătos.

Site-ul www.reginamaria.ro este o platformă de conținut, care își propune să ofere răspuns de specialitate la cele mai multe întrebări medicale ale pacienților. Website-ul reprezintă o sursă solidă de informații, conținutul fiind pregătit sau validat de medici. Totodată, acesta include secțiuni dedicate anumitor afecțiuni sau subiecte medicale frecvent căutate de pacienți: nutriție, somn, sarcină, gripă, alergii, tiroidă, sănătatea femeii și a bărbatului, dar și curiozități medicale și multe altele.

Notele medicilor afișate online; 9.6 este media notelor pentru medicii din Rețea

Circuitul de interacțiune personalizată cu pacienții continuă cu feedback-ul pe care aceștia îl oferă. Sistemul de feedback electronic (pe mail sau direct în aplicație) se activează automat după fiecare consultație, astfel încât până acum 1.258 de medici au note obținute în urma a 165.000 de review-uri. Sistemul de acordare a calificativelor este bazat exclusiv pe experiențe reale ale pacienților și este afișat public pe website, în profilul fiecărui medic, servind ca premisă de încredere și transparență pentru alți pacienți în căutarea medicului potrivit.

Peste 200.000 de utilizatori ai aplicației ”Contul meu”, dedicată pacienților, medicilor și companiilor abonate

Utilizatorii înregistrați în ”Contul meu” au mereu la îndemână întregul istoric medical pentru serviciile efectuate în Rețea în ultimii peste 10 ani: consultații, investigații, analize.

Portalul ”Contul meu” este disponibil in 3 variante, pentru pacienți, pentru medici și pentru companiile care dețin abonamente corporate la REGINA MARIA. În prezent, sunt active 200.000 de conturi de pacienți, dintre care mai bine de jumătate sunt accesate prin aplicația de mobil REGINA MARIA. Rezultatele ultimilor ani confirmă un interes crescut al publicului pentru toate instrumentele digitale disponibile și o rată de adopție semnificativă, îndreptățind compania să estimeze o creștere de 50% a utilizatorilor aplicației ”Contul meu” până la finalul acestui an.

Mai mult decât atât, în cadrul aplicației se pot asocia conturile copiilor, iar prin secțiunea ”Întreabă un medic”, pacienții pot primi sfaturi directe și avizate de la specialiști.

Programările realizate online, atât prin portalul ”Contul meu” din site, cât și prin aplicația de mobil REGINA MARIA, au atins pragul de 10.000 pe lună.

Aplicația de mobil ”Sarcina Mea” dă acces viitoarelor mămici la explicații medicale în funcție de săptămâna de sarcină și la informații medicale specifice, avizate de specialiști.