Regina Maria le asigură abonaților posibilitatea de a accesa în continuare serviciile medicale de care au nevoie, prin platforma online Clinica Virtuală.
Consultațiile online sunt urmate de un raport medical complet care conține, după caz, și indicații de tratament acceptate în farmacii pentru procurarea rețetelor prescrise. Consultația este salvată în dosarul medical al abonatului, asigurând astfel continuitatea urmăririi medicale a pacientului.
Serviciul beneficiază de disponibilitatea a peste 100 de medici, din numeroase specialități precum medicină internă, gastroenterologie, ORL, endocrinologie, pediatrie, dermatologie, psihologie pediatrică și consiliere nutriție.
În perioada imediat următoare capacitatea Clinicii Virtuale va crește, pe măsură ce mai mulți medici din Rețea își vor muta activitatea din cabinete în online.
Cum funcționează Clinica Virtuală Regina Maria
Clinica Virtuală Regina Maria poate fi accesată de abonați fără niciun cost suplimentar, conform abonamentului, direct din aplicația „Contul meu”, atât din browserul calculatorului, cât și din aplicația mobilă. Discuția cu medicul va fi facilitată de Microsoft Teams, aplicație care se poate descărca gratuit înainte de consultație.
Pacienții vor putea realiza o programare medicală online de pe desktop sau aplicația mobilă, dar și prin Call Center, programarea fiind ulterior confirmată printr-un e-mail cu o invitație de întâlnire pe aplicația Teams.
La ora stabilită, atât medicii cât și pacienții vor intra în întâlnire, pe Teams, pentru o experiență față-în-față în timp real, doar dând click pe linkul din invitație. Integrarea cu aplicația Medis asigură că datele personale ale pacienților rămân sigure, protejate și actualizate la zi.
Clinica Virtuală REGINA MARIA a fost lansată cu prioritate pentru abonați și testată într-un proiect pilot, iar în zilele următoare va fi accesibilă gradual tuturor companiilor abonate.
În câteva zile, serviciul va deveni disponibil pentru toți pacienții REGINA MARIA, abonați sau neabonați.