Record de vizitatori la Mega Mall

Mega Mall, cel mai complex proiect de retail al grupului de investiții NEPI, a atins un număr record de vizitatori. Dacă în primele 4 zile de la deschidere, peste 400.000 de persoane au vizitat mall-ul, în prezent, circa 1,8 milioane de bucureșteni intră lunar în Mega Mall.

“Ne declarăm extrem de mulțumiți de performanța Mega Mall, care ne confirmă în fiecare zi că întrunește toate atributele unui centru comercial de succes pentru orice capitală europeană. Mega Mall este unic printre proiectele de centre comerciale pentru că aici găzduim toate ancorele internaționale de fashion și beauty. În plus, avem grijă ca toate segmentele de consum, low, medium și high să beneficieze de avantajele prezenței noastre în estul Bucureștiului. Acestea, precum și accesul la cele mai noi concept store-uri și designul său arhitectural în linie cu cele mai noi tendințe la nivel mondial, determină Mega Mall să fie unul dintre cele mai atractive centre comerciale din Capitală. Iar eforturile noastre nu se opresc aici, întrucât le pregătim noutăți și surprize clienților noștri în perioada imediat următoare”, anunță Tiberiu Smaranda, Executive Director NEPI.

Situat în vecinătatea Arenei Naționale și în apropiere de Parcul IOR, Mega Mall a fost construit de NEPI în 15 luni. În momentul de față, centrul comercial este închiriat în proporție de 99%.

Aceste rezultate excelente s-au datorat, totodată, unei serii de campanii și evenimente de succes care au susținut un interes crescând pentru shoppingul și petrecerea timpului liber la Mega Mall:

  • #RespectȘcoala – toamna lui 2015 – campania a fost susținută de Loredana Groza și CRBL și a adus multă bucurie nu doar cumpărătorilor cât și copiilor defavorizați pe care i-am sprijinit cu ghiozdane, caiete și alte rechizite, cu ajutorul partenerilor OvidiuRO și WorldVision România.
  • Fashion & Beauty Days – octombrie 2015 – cu ocazia lansării noilor colecții de toamnă am adus în Mega Mall prezentări spectaculoase de modă sub directa supraveghere a binecunoscutului critic Alin Gălățescu. În plus, am oferit clienților noștri ședinte gratuite de machiaj și coafură, precum și demonstrații de gătit pentru o viață sănătoasă și echilibrată.
  • Back To Campus – octombrie 2015 – pentru începerea noului an studențesc, am organizat super demonstrații de sporturi extreme – skateboard, parkour și free running, chiar în incinta Mega Mall.
  • Black Friday, Saturday, Sunday – noiembrie 2015 – a sosit cu cele mai atractive oferte și 150.000 de bucureșteni ne-au vizitat în doar 3 zile.
  • Primești ca să dăruiești – decembrie 2015 – a adus vizitatorilor 1.105 premii în valoare totală de 77.504,26 lei. Aceasta pentru că fiecare bon de cumpărături, cu valoare de minimum 300 lei a fost premiat cu un cadou surpriză, pe care cumpărătorii au avut opțiunea de a-l păstra sau de a-l dărui unei persoane dragi.
  • Noaptea Mega Reducerilor – ianuarie 2016 – a marcat startul reducerilor de iarnă în magazinele din Mega Mall. Clienții noștri au fost surprinși cu concursuri spontane, DJ, o mulțime de premii, dar și cu cocktailuri și s-au putut bucura de cumpărături la prețuri reduse până la ore târzii din noapte.
  • #MyMegaLove – februarie 2016 – vizitatorii noștri au avut ocazia să intre în cursa pentru câștigarea premiului în valoare de peste 10.000 lei și pentru alte premii-surpriză. Câștigătorii au fost desemnați chiar ieri, de Dragobete, pe 24 februarie, în cadrul unui eveniment susținut de vedeta Andreea Ibacka, iar elementul inedit a fost reprezentat de….o cerere live în căsătorie.
- Publicitate -

Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est

România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce...

Brandul italian Cioccolatitaliani, adus pe piața locală de Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani,...