Reconstrucția Magazinului București a fost finalizată

Reconstrucția Magazinului București, cu o istorie de 90 de ani, a fost finalizată, în urma unei investiții de peste 6,5 milioane de euro.

Clădirea care păstrează la intrare vitrinele cu sticlă curbă, specifice magazinului emblemă din perioada interbelică este proiectată pentru a găzdui sub același acoperiș spații de retail, birouri de clasă A și HoReCa.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Magazinul Bucureşti este amplasat la intersecția străzilor I.C. Brătianu și Lipscani din Capitală și are o suprafață totală închiriabilă de aproximativ 3.150 metri pătrați, distribuită pe șapte niveluri, care poate acomoda chiriași din zona de retail, birouri și spații de co-working, dar și servicii.

Magazinul București, o istorie tumultoasă

Construit în perioada interbelică, Magazinul București a devenit unul dintre cele mai importante centre comerciale de dinainte de ‘89, dar după Revoluţie a fost abandonat.

În 2010, magazinul a fost retrocedat moștenitorilor familiei Bunescu, care a ridicat clădirea în urmă cu aproape un secol, iar trei ani mai târziu a fost cumpărat de investitorii de origine olandeză Gerard Heinen şi Johannes Jozefus Maria Baakman, cu peste 4 milioane de euro.

Cei doi investitori fac parte dintr-un grup de oameni de afaceri din Olanda, care deține mai multe spaţii în centrul istoric al Capitalei, fiind printre cei mai mari proprietari privați din zonă. Lucrările de reconstrucție ale Magazinului București au început în septembrie 2018 și au fost finalizate în mai puțin de un an și jumătate.

„Magazinul București a fost dintotdeauna un adevărat reper al centrului istoric al Capitalei. La 90 de ani de la construcție, ne-am dorit să readucem bucureștenilor acest reper și să punem din nou clădirea pe harta Bucureștiului. Astăzi, noul Magazin București continuă să scrie istorie, fiind gata să întâmpine noii chiriași într-o clădire care readuce istoria într-un spațiu de clasă A, la cele mai moderne standarde”, au spus investitorii care dețin Magazinul București.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Restaurantele Sphera Franchise Group din România au 4 milioane de clienți în fiecare lună

Lunar, restaurantele operate de Sphera Franchise Group în România servesc peste 4 milioane de consumatori. Compania este francizor al...

GapMinder Fund II investește în Parol, startup-ul jurnaliștilor Claudiu Pândaru și Alex Livadaru

GapMinder Fund II, fond de capital de risc dedicat companiilor de tehnologie create în România și în Europa de...