Real Foods a deschis al doilea magazin cu produse alimentare bio și gourmet din București, în Pipera Plaza. Cu o suprafață totală de 120 mp și o gamă de peste 1.000 de produse listate, al doilea magazin brick & mortar deschis de Real Foods în capitală a implicat o investiție de peste 300.000 de lei. Ca element de noutate, magazinul din Pipera Plaza include și o zonă ready-meal, de produse calde oferite pe segmentul consumului de prânz.
„După o experință de trei ani cu magazinul online și o evoluție încurajatoare, deschiderea celui de-al doilea magazin off-line Real Foods vine ca o confirmare a trecerii la o nouă fază de dezvoltare în business. Majoritatea clienților noștri ne-au spus că și-ar dori un loc fizic în care să poată intra în contact direct cu produsele alimentare pe care le cumpără. Magazinele noastre sunt spații concepute special pentru a evidenția produsele pe care noi le selectăm, iar consumatorii le pot testa și, totodată, pot afla mai multe informații despre producători, rețetele originale utilizate etc. Magazinele noastre offline au fost, totodată, un bun prilej să dezvoltăm și linia de produse ready-to-eat 2 Chefs, unde avem deja în jur de 50-60 de sortimente”, a declarat Mircea Draja, unul dintre fondatorii Real Foods.
Mircea Draja a adăugat: „Rezultatele bune înregistrate de primele noastre magazine fizice ne încurajează să credem că există un segment de piață în creștere, iar noi ne dorim să reunim pe rafturile noastre produsele naturale, bio și gourmet de la micii producători din toate regiunile. Noi am început acest proces cumva invers, pentru că inițial ne-am concentrat pe online, iar acum extinderea în brick-and-mortar aduce clienți noi online și offline. În ceea ce privește performanța financiară, sperăm să ajungem anul viitor la o cifră de afaceri de 1 milion de euro cu cele două magazine și online-ul. Cât despre planurile de expansiune, pe termen lung credem că acest concept poate deveni un lanț cu acoperire națională, dar în același timp, oriunde am deschide, vrem să păstrăm specificitatea produselor.”
Infrastructura operată de Real Foods include un depozit cu temperatură controlată, iar lanțul de frig este neîntrerupt de la producător până la clientul final.
De asemenea, infrastructura tehnologică asigură verificarea în timp real a stocurilor și monitorizarea preferințelor clienților.
MONEY BUZZ ■ ȘTIRI BUSINESS ■ ȘTIRI ECONOMICE ■ ȘTIRI FINANCIARE