Rawckers, principalul producător local de „brânză”, brawnză și iaurturi vegetariene, mizează pe afaceri de 1 milion euro în acest an.
Creșterea se bazează pe lărgirea gamei de produse, dar și pe extinderea numărului de magazine partenere.
Rawckers a raportat în 2020 o cifră de afaceri de aproximativ 450.000 euro, în creștere cu 85% față de anul anterior.
Investiții de 350.000 euro în prima fabrică de „brânză” vegană
Compania a investit, până în acest moment, 350.000 euro în prima fabrică de „brânză” vegană și în prima unitate de producție de iaurturi vegetariene din România.
În cadrul unității de producție a brawnzei sunt fabricate 20 de tipuri de produse din 5 categorii: brawnză maturată, creme de brawnză, unt, brawnză proaspătă (ricotta) și iaurt de caju.
Aceasta are o capacitate de producție de 20.000 de bucăți lunar.
Principalii clienți ai produselor vegane comercializate de Rawckers sunt în majoritate femei, preponderent mame cu copii care suferă de alergii sau intoleranță la lactoză, dar și persoane care doresc să se alimenteze sănătos, vegani și vegetarieni.
Aproximativ 50% din vânzări sunt generate de magazinul online propriu, restul fiind realizate prin intermediul magazinelor partenere.