Qualitance a dezvoltat aplicația mobilă a brandului Anastasia Beverly Hills

Compania românească Qualitance a dezvoltat alături de Anastasia Beverly Hills prima aplicație mobilă a brand-ului iconic de beauty.

Aplicația a fost lansată recent și aduce către publicul larg experienț Anastasiei Soare și a echipei sale în estetica sprâncenelor, reprezentând o premieră la nivel internațional.

Printr-un algoritm unic și cu ajutorul tehnologiei de machine learning, aplicația analizează fizionomia utilizatorilor în funcție de preferințele acestora și de proporțiile ideale definite prin formula Anastasiei Soare, Golden Ratio Shaping Method.

Utilizatorii pot aprofunda arta înfrumusețării sprâncenelor accesând o librărie de tutoriale video, care îi ajută să recreeze look-urile unice Anastasia Beverly Hills.

Mai mult, le oferă recomandări de produse cosmetice care îi vor ajuta în obținerea unor rezultate similare. 

Aplicația folosește un mix de tehnologii precum FaaS (arhitecturi fără infrastructură de server), computer vision și machine learning, respectiv algoritmi antrenați pe seturi de date privind analiza feței și culoarea tenului.

- Publicitate -

5 to go deschide două locații în Aeroportul Internațional „Henri Coandă” Otopeni

Începând din această vară, 5 to go se află pe lista brandurilor prezente în incinta Aeroportului Internațional „Henri Coandă”,...

4 din 5 români au returnat cel puțin o dată ambalajele reciclabile SGR

Potrivit unui studiu Kantar, 4 din 5 români intervievați au returnat cel puțin o dată ambalaje SGR, reprezentând o...