Qualitance a dezvoltat aplicația mobilă a brandului Anastasia Beverly Hills

Compania românească Qualitance a dezvoltat alături de Anastasia Beverly Hills prima aplicație mobilă a brand-ului iconic de beauty.

Aplicația a fost lansată recent și aduce către publicul larg experienț Anastasiei Soare și a echipei sale în estetica sprâncenelor, reprezentând o premieră la nivel internațional.

Printr-un algoritm unic și cu ajutorul tehnologiei de machine learning, aplicația analizează fizionomia utilizatorilor în funcție de preferințele acestora și de proporțiile ideale definite prin formula Anastasiei Soare, Golden Ratio Shaping Method.

Utilizatorii pot aprofunda arta înfrumusețării sprâncenelor accesând o librărie de tutoriale video, care îi ajută să recreeze look-urile unice Anastasia Beverly Hills.

Mai mult, le oferă recomandări de produse cosmetice care îi vor ajuta în obținerea unor rezultate similare. 

Aplicația folosește un mix de tehnologii precum FaaS (arhitecturi fără infrastructură de server), computer vision și machine learning, respectiv algoritmi antrenați pe seturi de date privind analiza feței și culoarea tenului.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...