Publyo™, platforma completă care asigură eficient fluxul de muncă pentru agențiile de media&content din România

Marketingul digital și comunicarea online au devenit un ”must” pentru orice companie care se respectă și care vrea să crească în mediul de afaceri de astăzi. Bineînțeles că multe dintre aceste companii nu au departamente dedicate de marketing și lasă pe mâna specialiștilor campaniile de promovare pe care le desfășoară în mediul online.

Odată cu cererea apare astfel și oferta și pe piață există agenții de digital, media, PR și marketing care desfășoară pentru clienții lor campanii ample de content în mediul online. 

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Pentru a eficientiza fluxul de muncă a acestor tipuri de agenții a fost lansat pe piață, Publyo™, singura platformă din România prin intermediul căreia se pot desfășura campanii de media planning&publishing într-un mod rapid, eficient, automatizat și sincronizat. 

Astfel, cu Publyo ™, comunicarea între agenții, clienții lor și publisheri se realizează direct din sistem fără să fie nevoie de mailuri clasice.

Față de alte platforme existente, Publyo ™ reprezintă mai mult decât un market place de unde doar poți achiziționa și publica articole.

Publyo ™ CRM înglobează funcționalități automatizate care acoperă toate etapele emergente din implementarea unei campanii de content online, de la planificarea acesteia și până la publicarea, raportarea și monitorizarea articolelor.

Sistemul Publyo ™ CRM îți permite ca direct din sistem să organizezi campaniile de articole planificându-le în avans, să urci articolele în sistem și să le trimiți direct către publisheri conform planificării, să primești automat raportul cu linkul de publicare al articolelor, atât tu ca agenție, cât și clienții tăi. În plus, sistemul monitorizează constant dacă articolele publicate rămân active pe site-urile publisherilor. În caz contrar, tot sistemul trimite automat notificare către site-uri pentru a se remedia problema.

Astfel, în cel mai facil mod, fără să fie nevoie de investiții, agențiile de media, publishing și content au propriul tool prin care pot organiza și implementa campaniile de conținut într-un mod total automatizat. Nu mai este nevoie să scrii mailuri manual și cel mai important este faptul că se înlătură eroare umană: nu există posibilitatea ca un articol programat și uploadat în prealabil în sistem să nu fie trimis către publisher și publicat la data stabilită.

Publyo ™ CRM îți oferă posibilitatea să publici articole pe site-urile cu care deja lucrezi. Nu ești obligat să achiziționezi articole din portofoliul Publyo ™ pentru a putea folosi sistemul și te poți interconecta cu agenții partenere.

Sistemul Publyo ™ CRM are 4 funcționalități de bază: planificare, upload conținut, raportare și monitorizare.

Funcționalitatea Planificare îți permite să planifici direct în sistem campaniile media pentru fiecare client în parte, prin simpla alegere a datei și a site-urilor unde dorești publicare articolelor. 

Ce este cel mai important și ce face ca Publyo ™ să fie diferit de alte platforme care oferă servicii de achiziționare și publicare de articole este faptul că platforma îți permite să îți setezi în sistem propriile site-uri cu care deja lucrezi. 

Dacă vrei să îți mărești portofoliul de publisheri, Publyo ™  îți oferă și această posibilitate: ai la dispoziție un portofoliu cu cei mai importanți publisheri din România și poți achiziționa publicarea de articole de la aceștia.

Ce este și mai interesant este faptul că poți conecta și cu alte agenții și poți cumpăra direct de la acestea publicarea de articole pe site-urile cu care acestea din urmă lucrează. Evident, că în momentul publicării, întregul proces se va realiza tot automatizat.

Publyo ™ CRM îți permite să dai direct din sistem comandă către echipa ta pentru a scrie articole. Clienții pot aproba articolul sau pot cere modificări tot direct în sistem.

Prin funcționalitatea upload conținut, sistemul permite încărcarea articolelor alături de o fotografie reprezentativă și acestea vor fi trimise către publicare, conform planificării realizate la pasul anterior, către publisheri.

Dacă ai un client pentru care trebuie să furnizezi și conținut și nu doar să îl publici, prin Publyo ™ poți să dai direct comandă echipei tale pentru a realiza articolul, specificându-i clientul, tipul de articol dorit, cuvintele cheie și data de predare. 

Atunci când writterul a finalizat materialul, îl uploadează în sistem și clientul primește mail automat pentru a-l aproba sau pentru a cere modificări. Din punctul în care clientul a aprobat materialul, Publyo ™ trimite automat articolul către publicare.

Publyo CRM îți trimite automat linkurile articolelor publicate și monitorizează constant statusul acestora.

Funcționalitatea Raportare – după ce publisherul a publicat articolul pe site, inserează linkul articolului în sistem iar Publyo ™ îți va trimite notificare cu linkul de publicare. La final, tu vei avea toate rapoartele într-un singur loc și le poți trimite foarte simplu clientului.

Funcționalitatea Monitorizare – în cazul în care materialele publicate nu mai sunt vizibile pe site-urile publisherilor sau anumite linkuri de pe cuvintele cheie nu mai sunt active, Publyo ™va trimite automat notificare către site-uri pentru a se remedia problema. Evident, vei primi email atunci când situația a fost rezolvată.

Astfel, Publyo ™ CRM are mult mai multe beneficii față de alte platforme existente. Nu oferă doar un market place, ci Publyo ™ se concentrează pe eficientizarea întregului flux de muncă din cadrul unei agenții.

Prin intermediul Publyo ™ poți să planifici campanii, să publici articole pe propriile site-uri, să achiziționezi din portofoliul de publisheri Publyo ™ sau de la alte agenții publicarea de articole la cele mai bune oferte de preț, să primești automat rapoarte cu linkurile articolelor publicate și să ai siguranța că articolele rămân active pe site-uri.

- Publicitate -

Restaurantele Sphera Franchise Group din România au 4 milioane de clienți în fiecare lună

Lunar, restaurantele operate de Sphera Franchise Group în România servesc peste 4 milioane de consumatori. Compania este francizor al...

GapMinder Fund II investește în Parol, startup-ul jurnaliștilor Claudiu Pândaru și Alex Livadaru

GapMinder Fund II, fond de capital de risc dedicat companiilor de tehnologie create în România și în Europa de...