Ți s-a întâmplat vreodată ca unul din advertorialele pentru care ai plătit ca să apară în presa românească să dispară fără urmă? Înainte să te grăbești să răspunzi cu NU la această întrebare, fă-ți puțin timp și caută pe internet advertorialele pe care le-ai cumpărat la dealuri bune sau pe cele care le-ai luat angro, la pachete care păreau avantajoase. Iar dacă ai norocul să le găsești, verifică și link-urile din fiecare dintre ele.
Nu este deloc un lucru neobișnuit ca un advertorial publicat în presă să dispară după o anumită perioadă de timp, când o publicație hotărăște să facă puțină ordine în articolele sale sau pur și simplu să mai dilueze puțin concentrația de link-uri către alte website-uri. Dar este drept față de cel care a plătit pentru advertorialul respectiv?
Până acum agențiile și specialiștii în marketing se împăcau cu ideea că nu au încotro, dar lansarea noului sistem Publyo™️ CRM pe piața românească schimbă regulile jocului pentru toți cei care vor să se afirme în mediul online și să profite la maxim de investiția lor în acest obiectiv.
Ce semnifică Publyo™️ și cum influențează el marketingul digital?
Publyo™️ este salvarea tuturor specialiștilor în marketing și agențiilor față de care publicațiile online s-au purtat nedrept. Dezvoltat de Oblyo Digital Agency în colaborare cu Weboratory Capital Publyo™️ este un sistem foarte complex care permite crearea unei campanii eficiente de marketing digital, de la zero, fără pic de efort și fără nevoia de a comunica direct cu nimeni.
Publyo™️ funcționează în felul următor. Specialistul în marketing sau agenția care are acces la acest program poate seta fiecare detaliu cu privire la campania de marketing pe care vrea s-o demareze începând cu alegerea numelui publicației în care dorește să apară fiecare advertorial al acesteia și continuând cu cuvintele cheie și link-urile pe care le dorește în cadrul fiecărui material sau data la care dorește să aibă loc publicarea. Întregul proces durează doar câteva minute și apoi, expertul poate lua o pauza binemeritată pentru că Publyo™️ se ocupă de tot restul.
Odată ce a primit toate aceste date, Publyo™️ înștiințează automat echipa de writeri a agenției care folosește sistemul în legătură cu detaliile pe baza cărora trebuie să-și construiască articolele, apoi, pe măsură ce aceasta livrează unul câte unul fiecare material, ia legătura cu clientul și trimite acestuia articolele gata realizate, pentru ca acesta să le poată verifica și aproba. OK-ul clientului deschide calea către pasul următor, constând în trimiterea articolelor către publicațiile desemnate și apoi realizarea unui raport pe baza activității acestora. Iar asta nu este nici pe departe tot.
Publyo™️ monitorizează starea fiecărui articol publicat, astfel încât acesta să producă efecte pentru website-ul clientului care l-a solicitat. Iar dacă descoperă o neconcordanță, anunță imediat utilizatorul abonamentului, dar și posesorul publicației ca să remedieze problema. Este un sistem pur și simplu revoluționar, pe care specialiștii în marketing din România l-au îmbrățișat imediat cu bucurie.
La acest moment, în cifre, realizările sistemului Publyo™️ pot fi enumerate astfel:
– șase luni de funcționare pe piața românească;
– 2640 de articole publicate în presă folosind sistemul Publyo™️;
– 137 de clienți gestionați prin Publyo™️ care au descoperit beneficiile automatizării;
– 17 agenții de marketing care au devenit partenere Publyo™️ și care susțin inițiativa, profitând în același timp din plin de toate avantajele care li se oferă;
– 80 de publisheri cu nume grele în presa românească;
– 745 de publicații înrolate în sistem, o adevărată colecție care poate ajuta pe oricine să obțină gradul de vizibilitate pe care și-l dorește online.
Iar Publyo™️ este departe de a-și fi atins adevăratul potențial. Sistemul Publyo™️ este un sistem viu, la care se lucrează zi de zi și care are un ritm de dezvoltare deosebit de accelerat, ce mai are încă multe de oferit utilizatorilor săi.
Cu timpul Publyo™️ nu va mai fi o variantă comodă de lucru pentru specialiștii în marketing care doresc să muncească eficient, ci un standard la care fiecare om de publicitate în mediul online va trebui să se alinieze. Așa că decât mai târziu, mai bine alătură-te acum agențiilor care au dat startul!