All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

duminică | 11 aprilie | 2021

Publicare comunicate de presă

Dacă în trecut comunicatele de presă aveau în spate un proces minuţios de redactare, aprobare şi publicare, în prezent, publicarea unui comunicat de presă se poate realiza rapid.

Că este vorba despre comunicat de presă granturi, începerea unui proiect IMM sau un nou serviciu oferit de o firmă, orice companie poate publica un comunicat de presă. Internetul a schimbat foarte mult situaţia, iar beneficiile unui comunicat de presă sunt numeroase. 

Ajută la informarea publicului

Marketingul modern de conţinut se referă la informarea continuă a publicului nişat. Informaţiile trebuie să fie relevante şi valoroase şi să atragă interesul posibililor clienţi. Astfel, în cazul în care afacerea ta suportă schimbări, oferi un nou serviciu sau produs, găzduieşti un eveniment sau se ramifică într-o nouă industrie, publicul ar trebui sa fie informat. Publicarea unui comunicat de presă este una dintre cele mai simple modalităţi de a-ţi ţine la curent publicul din nişa de activitate.

Câştigi atenţie şi te faci cunoscut

Odată ce comunicatul tău de presă a câştigat atenţie, acesta poate intra în raza de interes a jurnaliştilor şi a publicaţiilor de ştiri. Dacă vor alege să distribuie informaţiile comunicate de tine, tu vei deveni mai cunoscut şi vei câştiga interesul cititorilor sursei de ştiri, accesând o piaţă nouă. Totodată, este un început bun pentru a construi pe viitor o relaţie de colaborare cu publicaţiile media. 

Informaţia ta ajunge în medii variate

Comunicatele de presă pot fi publicate în format tipărit sau pe internet, in funcţie de publicul vizat de tine. Odată publicat un comunicat de presă, acesta poate ajunge în ziarele şi revistele online sau printate, pe reţelele de socializare sau se poate utiliza pentru marketingul prin e-mail. În acest mod numărul de persoane care te văd este mult mai mare.

Ai beneficii SEO considerabile

Comunicatele publicate pot fi optimizate pentru motoarele de căutare, ceea ce înseamnă că vor apărea în rezultatele căutărilor realizate cu Google atunci când utilizatorii caută anumite cuvinte cheie – începere proiect IMM, comunicate de presă granturi, servicii noi, etc. În urma acestei expuneri noi, site-ul tău va fi căutat de mai mulţi utilizatori, iar traficul va creşte. 

Îţi creşte autoritatea

Dacă îţi vei face un obicei din a publica anunţuri bine redactate şi comunicate de presă relevante şi atractive, afacerea ta devine mai cunoscută, îţi creşte autoritatea şi, în timp, vei căpăta statutul de profesionist. Comunicatele de presă bine redactate sunt ideale pentru realizarea şi promovarea unui brand.

- PUBLICITATE -