Programul „De-ale noastre” Metro ajunge în Galați, Călărași și Prahova

Metro este prima companie din România care a lansat un astfel de proiect în 2012, cu scopul de a susține dezvoltarea durabilă a afacerilor micilor producători de legume și fructe, precum și de a-i ajuta să își rezolve principalele probleme (posibilități reduse de promovare, precum și distribuție/ desfacere a produselor lor), contribuind totodată, la dezvoltarea economiei locale.

 „Încă din 1996, anul intrării METRO pe piața din România, ne-am dorit si am susținut dezvoltarea economiei locale, având în vedere ca un loc important printre furnizorii noştri, să îl ocupe, în mod constant, cei locali. Am ajustat permanent strategia de aprovizionare și am avut în vedere cooperarea directă cu aceștia, astfel încât să le putem oferi clienților noștri o sortimentație variată de produse româneşti şi proaspete, precum şi să îi susţinem pe producătorii locali în a se dezvolta, prin crearea unor parteneriate de încredere şi de lungă durată cu METRO.” a declarat Adina Tîmplaru, Head of Corporate Communications METRO Cash & Carry România.

Prima zonă inclusă în programul „De-ale noastre” Metro a fost Poiana Mare din județul Dolj în 2012, urmată de zone din alte 9 județe: Olt, Mehedinți, Dâmboviţa, Tulcea, Ialomiţa, Vâlcea, Ilfov, Giurgiu și Argeş în 2014. Acestora li se adaugă anul acesta și producători din județele Galați, Călărași și Prahova.

În acest moment, în programul De-ale noastre Metro sunt implicaţi peste 100 de producători locali, din peste 33 comunități din România, fiind primul de acest fel de pe piața autohtonă care oferă sprijin în toate etapele cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare, trasabilitate), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO România.

Anul acesta, programul De-ale noastre a debutat în luna martie cu produse proaspete de sezon, precum: ceapă verde, ridichii și salată verde, iar în sezonul de vară atinge un vârf de producție și de sortimente cu peste  45 de sortimente de legume și fructe.

Programul De-ale noastre și parteneriatele cu producătorii locali de produse proaspete și ultra-proaspete fac parte din platforma de susținere a producătorilor locali a METRO Cash & Carry România, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.

- Publicitate -

O treime dintre români vor să cheltuie cel puțin 1000 de lei de Black Friday

Mai mult de jumătate dintre români ies la cumpărături de Black Friday și o treime vor să cheltuie cel...

Chic Chic Urban Fashion deschide prima locație din provincie în Iulius Town Timișoara

Chic Chic Urban Fashion, un lanţ de magazine multibrand, a deschis în Iulius Town Timişoara prima sa locație din...