Profi nu este de vânzare

.
.

Al doilea mare lant de magazine din Romania, PROFI a emis astazi un comunicat de presa prin care exclude posibilitatea de a fi cumparat de grupul polonez de retail Biedronka.

 

“Inteleg ca vanzarea PROFI poate fi o tema interesanta pentru presa, dar va asigur in termenii cei mai categorici ca nu se poarta astfel de discutii nici cu Biedronka, si nici cu vreun alt cumparator potential”, a declarat Directorul General PROFI Rom Food, Pawel Musial. “Acelasi ziar afirma ca in urma cu un an s-au mai purtat astfel de discutii cu aceeasi retea poloneza, dar va spun cat se poate de clar ca nu au avut loc astfel de discutii.”

 

Enterprise Investors (EI) detine PROFI in proportie de 100% si, in ce priveste aceasta retea fondul nu merge pe principiul ‘cumpara repede, vinde repede’; reteaua va ramane pentru mult timp in portofoliul sau deoarece EI nu doreste sa vanda o afaceri care  are o crestere rapida si este profitabila. Pana in prezent nu s-au facut niciun fel de pregatiri pentru a vinde compania intr-o perioada de timp previzibila.

 

In 2013, PROFI a inaugurat 65 de magazine, devenind a doua cea mai mare retea din Romania, cu 207 magazine si peste 5000 de angajati. Planurile pentru acest an vizeaza mentinerea unui ritm de crestere asemanator cu cel din anul trecut.

- Publicitate -

Welcome Wendy’s! Primul restaurant al americanilor din România se deschide în 2025

Wendy's a semnat acorduri de franciză cu companii din România și Irlanda, cu obiectivul de a dezvolta sute de...

Tranzacții imobiliare de peste 400 milioane euro în prima jumătate a anului

Primul semestru din 2024 s-a încheiat cu tranzacții imobiliare de 419 milioane de euro în România, de peste două...