Produsele Nescafe, design și etichete noi în România

Începând cu această lună, produsele Nescafe sunt disponibile într-un nou design cu etichete noi pentru întreaga linie de cafea solubilă din România.

Aceasta include o varietate de produse, de la bine-cunoscutul Nescafe Brasero și până la Nescafe Crema, Strong și Decaf.

Toate produsele sunt obținute din boabe de cafea cultivate și procesate în mod sustenabil sub umbrela Nescafe Plan.

Lansarea noilor etichete marchează și începutul unei noi campanii Nescafe- Momentul tău perfect de dimineață – care își propune să readucă în atenția consumatorilor importanța pe care o clipă de liniște o are în rutina zilnică.

În prezent, 1 din 7 cești de cafea băută în lume este Nescafe.

Între 2010 și 2020, Nestlé a investit peste 320 milioane de euro în proiecte de susținere a producției sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea în întreaga lume și a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive și să producă mai multă cafea de calitate superioară.

- Publicitate -

Veniturile din mineritul Bitcoin, vârf de 107 milioane de dolari într-o zi

Veniturile zilnice din mineritul Bitcoin au atins un maxim istoric de 107,7 milioane de dolari în ziua înjumătățirii recompenselor,...

Principalii dezvoltatori imobiliari au început să-și consolideze portofoliile de terenuri

Principalii dezvoltatori imobiliari din România au început să-și consolideze portofoliile de terenuri, iar 2024 se anunță un an foarte...