O echipă de programatori români a lansat PriceFlux, un serviciu online de monitorizare și analiză a prețurilor, cu scopul de a ajuta companiile din industria comerțului online să eficientizeze și săi automatizeze procesele de setare a prețurilor.
Serviciul PriceFlux ajută magazinele online să stabilească și să actualizeze în timp real prețurile produselor, în funcție de diferiți factori de piață precum: ofertele furnizorilor, prețurile magazinelor concurente, stocul disponibil, istoric ș.a.
Aplicația automatizează procesul de potrivire a produselor cu ajutorul unui algoritm de machine learning, astfel încât clientul nu mai este nevoit să își definească manual produsele sau categoriile de produse ale căror prețuri dorește să le monitorizeze.
În plus, PriceFlux oferă funcționalități de flux de date pentru documentare, baze de date și alte automatizări de procese, menite să reducă costurile și sa grăbească procesele pentru comercianții online.
Mai mult decât atât, PriceFlux ajută magazinele online să monitorizeze prețurile competitorilor pe produse concurente similare, cum ar fi cele cu care concurează direct, pentru ca au aceleași caracteristici, cum este cazul telefoanelor mobile sau al altor gadget-uri.
PriceFlux ajută comercianții să identifice produsele listate cu preț prea mic, sau produsele al căror preț trebuie redus pentru a rămâne competitiv pe piață, în limitele profitabilității.
API-ul PriceFlux poate fi integrat rapid și cu ușurință de orice magazin online. Rapoartele generate sunt menite să ofere toate informațiile necesare, toate informațiile actualizate despre stoc și preț fiind accesibile într-un singur loc.
Deși a fost lansat recent în România, PriceFlux lucrează deja cu peste 10 clienți mari de e-commerce, din electro-IT, fashion, piese auto ș.a.