Premieră în asigurări: Transilvania Broker lansează comisionul digital

Prin acest instrument, asistenții în brokeraj își primesc în mod automat comisionul aferent polițelor emise si achitate de către clienții lor.

Mai mult, fiecare colaborator al Transilvania Broker va avea la dispoziție un link unic prin care să se poată promova în mediul online.

De fiecare dată când un client va da click pe link-ul respectiv și își va emite o poliță online, comisionul aferent va fi alocat asistentului respectiv, indiferent de sursa din care se accesează.

Colaboratorii vor avea și posibilitatea de a-și genera coduri QR unice sau materiale deja personalizate cu coduri QR, pe care le vor putea imprima și promova mai departe către clienți.

Pentru orice poliță emisă de către un client care scanează un cod QR, agentul va primi comisionul aferent ca și când polița ar fi fost emisă în biroul asistentului în brokeraj.

- Publicitate -

Aproape de 200.000 de investitori pe piața de capital din România

Numărul investitorilor pe piața de capital autohtonă a continuat să crească și a ajuns la 191.743 la finalul primului...

TAROM vinde bilete de avion la prețuri speciale, începând de la 125 euro

În perioada 14-16 iunie 2024 compania aeriană TAROM dă startul unei oferte cu tarife începând de la 125 euro...