Retailerul de bricolaj Praktiker România a investit 2,2 milioane de euro în extinderea spaţiului de vânzare din magazinul de la Ploieşti.
Proiectul a vizat extinderea spaţiului de vânzare cu peste 2.000 de metri pătraţi, până la 8.270 metri pătraţi. „Extinderea Praktiker Ploieşti este al treilea proiect de dezvoltare a reţelei noastre pe care l-am finalizat de la începutul anului, după lărgirea unităţii de la Deva şi deschiderea magazinului de la Botoşani. Suprafaţa pe care o avem în plus ne permite să folosim câteva concepte noi, moderne, pe care le-am gândit pentru expunerea soluţiilor de amenajare”, a declarat într-un comunicat directorul general interimar al companiei, Monica Hodor.
Praktiker Ploieşti şi-a început activitatea în anul 2003, acesta fiind printre primele magazine deschise de grupul german după intrarea pe piaţa din România. Unitatea a fost prevăzută din faza de proiect cu opţiunea de extindere a suprafeţei.
Praktiker a mai extins până în prezent suprafaţa de vânzare pentru şapte magazine din reţea: cele trei unităţi din Bucureşti, magazinele din Craiova, Cluj-Napoca, Timişoara şi Deva. Reţeaua are în prezent 27 de unităţi în România, cu o suprafaţă de vânzare totală de peste 180.000 mp, valoarea investiţiilor realizate în reţeaua actuală ridicându-se la aproximativ 270 milioane de euro.
Praktiker România este liderul pieţei româneşti do-it-yourself, potrivit datelor proprii, având vânzări anuale de peste un miliard de lei şi cea mai extinsă reţea de magazine specializate.