Praktiker a remodelat magazinele din Oradea și Ploiești

Praktiker a redeschis sub un nou format magazinele din Ploiești (Păuleștii Noi, nr. 183 A) și din Oradea (Strada Ogorului, nr. 65 B).

Retailerul a investit aproximativ 600.000 de euro pentru fiecare magazin.

Procesul de modernizare a magazinelor Praktiker a avut in vedere cinci obiective principale, cu impact direct si pozitiv asupra clientilor si a experientei lor de cumparare:

  • Introducerea unor game noi de produse, potrivite cu asteptarile clientilor din toate categoriile: entry, middle sau high. In cazul magazinelor remodelate, sortimentele de produse au fost regandite pentru a le oferi clientilor mai multe variante pe fiecare categorie de pret. Noul portofoliu de produse se adreseaza atat profesionistilor, cat si amatorilor.
  • Un concept nou de semnalistica: afisele de orientare in magazin, punctele de informare, afisele ambientale, preturile produselor si semnalizarea promotiilor. Toate acestea sunt acum marcate foarte clar, uniform, intr-o modalitate care sa faciliteze intregul proces de vizitare a magazinului si de cumparare.
  • O noua strategie de merchandising, care sa fluidizeze procesul de alegere si achizitie. Este vorba despre o noua aranjare a produselor la raft conform unor norme, reguli si logici de cumparare care sa transforme procesul de achizitie intr-unul mult mai facil pentru cei care trec pragul magazinelor Praktiker modernizate.
  • Informatii locale de vanzare pentru produsele care necesita detalii suplimentare la achizitie, prin intermediul fisei tehnice a fiecarui produs, respectiv a panourilor superioare care se afla in topul rafturilor si care contin specificatii tehnice clare, sfaturi si modalitatile de utilizare a produselor, inclusiv recomandarea Praktiker pentru profesionisti si amatori.
  • Imbunatatirea zonele expo la Mobilier, la Sali de baie, la Decoratiuni, pentru a oferi clientilor o sursa de inspiratie si idei de amenajare pentru propriile locuinte.

Am resimtit efectele pozitive ale acestui proces de modernizare inca de la primul magazin redeschis anul trecut, magazinul Vitan din Bucuresti, fiind valabile in cazul tuturor magazinelor incluse pana acum in acest program. Este vorba despre o crestere a vanzarilor cu 40% pana la 60% pentru fiecare magazin modernizat redeschis. Acest lucru ne certifica faptul ca strategia pe care am ales sa o urmam este una de succes, favorabila atat clientilor Praktiker Romania, prin facilitarea procesului de cumparare, cat si noua, la nivel de business, a declarat Omer Susli, proprietar Praktiker Romania.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.