Poșta Română a lansat un ghișeu digital, accesibil în regim self-service

Poșta Română a lansat primul ghișeu digital, o soluție de servicii poștale automatizate, accesibil clienților în regim de self-service, 24/7.

Primul Ghișeu Poștal Digital a fost pus în funcțiune în cadrul subunității situate în București, pe Calea Dorobanților, nr. 152, sector 1.

Ghișeul Poștal Digital este o soluție de procesare pentru operațiuni de prezentare și distribuire de colete și corespondență poștală, cu sau fără ramburs, precum și plăți de taxe, facturi de utilități, rate.

Soluția vine, în premieră pentru piața de coletărie, cu o variantă de cântărire și validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondență poștală.

De asemenea, aparatul este dotat cu o imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanțe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum și cu ecran tactil.

CITEȘTE ȘI: Poșta Română, locul 44 la nivel global din 170 de țări

- publicitate -