Polonezii de la Dajar, creștere de 7 ori a veniturilor din magazinul online local

Retailerul polonez home & deco Dajar anunță o creștere de șapte ori a veniturilor din magazinul online operat în România.

Dajar este o companie specializată în comerț en-gros pe segmentul home & deco și a intrat pe piața din România în iunie 2012.

Compania comercializează în proporție de 80% articole pentru bucătărie (majoritar prin brandurile proprii Ambition, Domotti, Jotta).

Polonezii au deschis un depozit local în Brașov, în 2015, completat de o a doua achiziție de spațiu logistic, în 2019.

Cel mai important canal de vânzare pentru Dajar în România este distribuția în lanțurile de retail internaționale, care reprezintă 75-80% din volumul de business.

Acest canal este urmat de distribuția B2B (vânzările din magazinele home & deco de profil, tradiționale), HoReCa și online.

În 2020, chiar dacă într-un context pandemic, vânzările din online au ajuns la aproape 20% din cuantumul total de vânzări în România. Pe site sunt listate 5.000 de produse.

- Publicitate -

Veniturile din mineritul Bitcoin, vârf de 107 milioane de dolari într-o zi

Veniturile zilnice din mineritul Bitcoin au atins un maxim istoric de 107,7 milioane de dolari în ziua înjumătățirii recompenselor,...

Principalii dezvoltatori imobiliari au început să-și consolideze portofoliile de terenuri

Principalii dezvoltatori imobiliari din România au început să-și consolideze portofoliile de terenuri, iar 2024 se anunță un an foarte...