Pluria lansează operațiunile pe a doua piață din America Latină, Mexic

Pluria, agregatorul de spații flexibile care facilitează modul de lucru hibrid, lansează operațiunile în Mexic, piața din America Latină cu cel mai mare potențial de creștere.

Astfel, Pluria își extinde prezența în 7 orașe importante din Mexic: Mexico City, Guadalajara, Monterrey, Querétaro, Puebla, San Luis Potosi și Tulum.

Cu o prezență puternică în Columbia, Pluria se concentrează pe consolidarea prezenței sale în Mexic și pregătește intrarea în alte piețe din regiune: Brazilia, Peru, Chile.

Lansarea Pluria în Mexic deschide drumul actualilor clienți ai companiei, din Europa sau din Columbia, pentru a se extinde pe o piață care are cel mai mare potențial de creștere pentru ei. Printre clienții Pluria se numără FintechOS, Bristol Myers Squibb, Danone, Primark, PwC.

În România, rețeaua are aproape 100 de spații flexibile în 11 orașe, care pot fi accesate oricând prin aplicația mobilă. Sunt disponiibile birouri individuale pentru angajații lor, fie săli de întâlnire sau birouri private.

CITEȘTE ȘI: Fundația Globalworth finanțează platforma de strângere de fonduri Narada

- Publicitate -

Fabrica Nokian Tyres Oradea a fost inaugurată. Investiție de peste 650 milioane euro

Nokian Tyres a deschis fabrica de anvelope pentru autoturisme din Oradea. Aceasta funcționează fără a utiliza energie din combustibili...

PragmaGO intră pe piața din România prin achiziționarea a 89% din Omnicredit

PragmaGO a început expansiunea internațională pe piața din România prin achiziția a 89% din acțiunile Omnicredit de la compania...