Ploiesti Shopping City se deschide peste doua luni

.

Ploiesti Shopping City, cel mai mare mall regional din zona de sud a României, cu excepţia Bucureştiului, dezvoltat pe o suprafaţă închiriabilă de 55,000 mp, anunţă intr-un comunicat închirierea completă a zonei de food court şi ocuparea în totalitate a zonei de distracţie pentru copii.

Zona de food court, închiriată în proporţie de 100%, reuneşte specialităţi culinare din toate colţurile lumii prin unele dintre cele mai cunoscute fast food-uri, restaurante şi cafenele din România. KFC şi Pizza Hut (specific american), Quasi Pronti şi La Cucina (specific italian), Dim Sum şi Asia Food Company (bucătăria chinezească şi japoneză), Best of (specific oriental), Beirut (bucătăria libaneză) şi Fishbone (restaurant cu specific pescăresc) se completează reciproc pentru a oferi o varietate culinară cât mai mare publicului local. Patiseria Paul aduce plăcerea mâncărurilor cu specific franţuzesc şi este completat în mod armonios de cafenele precum Nescafe, Coffeol şi Segafredo.

Mai mult, prin parteneriatul cu Gymboland, cel mai mare şi mai inovativ concept de loc de joacă din România, Ploieşti Shopping City va oferi copiilor multiple modalităţi de distracţie şi va crea un spaţiu special, dedicat familiilor. Un alt plus adus de Ploieşti Shopping City în materie de distracţie este terasa exterioară a mall-ului, acolo unde, pe o suprafaţă de 450 mp, va fi amenajat pe timpul iernii un patinoar în aer liber.

Ploieşti Shopping City va deveni astfel, din 15 noiembrie, cea mai mare şi atractivă destinaţie de cumpărături şi de petrecere a timpului liber din întreaga regiune.

 

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...