
Anchor Grup investește 10 milioane de euro în renovarea Plaza Romania, ca parte a unei strategii prin care urmăreste modernizarea și repoziționarea centrului comercial pe piata mall-urilor de proximitate.
Lucrările de renovare vor dura 18 luni și vizează în principal schimbarea fațadei, modificarea circuitului de shopping la interior și transformarea unei aripi a mall-ului în spații de birouri.
Numărul vizitatorilor Plaza Romania a crescut cu 10% în primul trimestru al acestui an, fața de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, mixul de chiriasi este în continuă dezvoltare, cu noi adaugiri în fiecare lună. Timeout si Cinema Cafe se numără printre cei mai recenti chiriasi ai Plaza Romania, cu magazine deschise de la începutul anului 2014. World Class, lider pe piața din România în industria wellness-ului, ocupa din luna februarie un spatiu dublu in Plaza Romania comparativ cu anul trecut. Damat Tween, Koton si Al Saj sunt de asemenea branduri care se vor alatura in scurt timp centrului comercial.
„Prin renovarea Plaza Romania urmărim să atragem o afluență mai bună de vizitatori și să avem un grad de ocupare de 100% la finalizarea lucrărilor. In același timp, dorința noastră este să oferim un mall de proximitate, modern și adaptat atat cerințelor pieței, cat și nevoilor clienților. Noua imagine pe care o promovăm este aceea de mall dedicat întregii familii. Ne adresăm în special familiilor tinere si moderne din sectorul 6, cărora le oferim shopping și distracție aproape de casă. Obiectivul nostru este să devenim optiunea numarul 1 în materie de centre comerciale pentru locuitorii sectorului 6”, spune Răzvan Gaită, General Manager Anchor Group.
În premieră pentru România, centrul comercial va rămâne deschis pe toată durata lucrărilor. Renovarea va fi efectuată în etape, astfel încât să nu afecteze traficul. Două treimi din mall vor fi în permanență accesibile publicului, acesta putându-se bucura în continuare de shopping si de evenimentele speciale, dedicate întregii familii.