Plaza România începe să-și revină

.
.

Unul dintre cele mai vechi malluri din București, Plaza România, pregătește o serie de deschideri de magazine în perioada următoare.

După ce centrul de fitness World Class și-a dublat suprafața, ajungând la 2000 mp, pe două etaje, mallul pregătește noi spații comerciale.

LC Waikiki, retailerul turc de modă, a închiriat un spațiu în zona intrării de nord a complexului comercial, la parter, DS Damat, un spațiu lângă Starbucks, în zona aceleași intrări, Koton la etajul 1 al complexului comercial, la același etaj cu noul magazin Timeout.

Anul trecut, Ziarul Financiar, anunța că reprezentanții Plaza România ar fi în negocieri și cu retailerul de fashion Peek and Clopenburg, dar informația nu este confirmată.

- Publicitate -

BYD, concurentul Tesla, intră pe piața din România cu patru modele. Cum sunt prețurile?

Liderul mondial în producția de autovehicule electrice, BYD, este prezent oficial și în România, introducând modele 100% electrice și...

FOMO aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live și evenimente de networking

FOMO, the Festival of Modern Owners, va aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live, peste 30 de evenimente...