Plaza Centers mai vinde un teren din România

Dezvoltatorul israelian Plaza Centers, care în urmă cu câțiva ani a cumpărat mai multe terenuri în România pentru construcția de centre comerciale, a mai vândut unul dintre acestea.

Conform Mediafax, Dedeman a semnat un precontract și a achitat un avans de 2 milioane de euro pentru a cumpăra 37.000 m2 din teren, iar Lidl urmează să cumpere 9.000 m2. Vânzarea se va parafa după ce Dedeman obține PUZ-ul pentru investiție.

Pe site-ul Plaza Centers terenul din Iași era evaluat la 7,280,000 euro, în scădere de la 11,550,000 euro, cât era evaluat în decembrie 2013.

Plaza Centers nu a finalizat nici unul dintre proiectele din România, iar terenurile deținute s-au devalorizat permanent. În acest moment compania mai deține în România următoarele proprietăți:

Miercurea Ciuc – teren de 36,500 mp, pe care s-a început construcția unui centru comercial – valoare 2,460,000 euro, în scădere de la 5,625,000 euro, la cât era evaluat în decembrie 2013.

Slatina – teren de 24,000 mp, fără construcții – valoare de 1 milioan de euro, în scădere de la 1,650,000 euro, la cât era evaluat în decembrie 2013.

Constanța – teren de 26,500 mp, pe care se află un fost centru comercial – valoare de 3,300,000 euro, în scădere de la 6,300,000 euro, la cât era evaluat în decembrie 2013.

Timișoara – teren de 32.000 mp, pe care va începe în curând construcția unui mall – valoare de 8,940,000 euro, în scădere de la 10,825,000 euro, la cât era evaluat în decembrie 2013.

Anul trecut, compania a vândut două din terenurile deținute în România, cel din Hunedoara pentru 1,200,000 euro (41.000 m2 către Dedeman) și Târgu Mureș (31.500 m2) pentru 3,5 milioane de euro.

Cu excepția Timișoarei, unde se încearcă construcția unu centru comercial, celelalte proprietăți din România sunt de vânzare.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Startup-ul românesc Examin atrage o finanțare pre-seed de 200.000 euro

Examin, un startup românesc specializat în automatizarea și analiza video cu ajutorul Inteligenței Artificiale, a atras o finanțare pre-seed...