Platinia Shopping Center Cluj și-a deschis porțile

Platinia Shopping Center Cluj, cel mai nou centru comercial din România, s-a deschis astăzi, 8 aprilie.

Centrul comercial este poziționat la doar 10 minute de centrul istoric al orașului, pe Calea Mănăștur 2-6, și în imediata vecinătate a Parcului Central, a Stadionului Cluj Arena și a Sălii Polivalente.

Ne bucurăm să anunțăm deschiderea oficială a celui mai nou centru comercial din România, după o investiție de peste 25 de milioane de euro în proiectul Platinia, ce cuprinde alături de galeria comercială și un ansamblu rezidențial ocupat deja în proporție de 100% și un aparthotel exclusivist. Estimăm că în primul an 3 milioane de vizitatori își vor face cumpărăturile în cadrul Platinia Shopping Center, a declarat omul de afaceri Vasile Pușcaș, dezvoltatorul acestui proiect imobiliar de mix development.

Retailerii și furnizorii de servicii care au ales Platinia Shopping Center sunt H&M, Jolidon, Banca Transilvania, DeLonghi, Sensiblu, Cărturești, Gerovital, Clean&Go, Orange Smart Store, Opticris, Inestasy, Supremoffice, Lev Fitness&Spa, HiQ Service, Best Kids, Macrogroup, Calcio Sport, Bellagio Casino, Iqos Place, Z Tour, Reartu’ Calzature e pelletteria şi Gett’s Colour Bar.

În plus, vizitatorii își vor putea face cumpărăturile la primul magazin Mega Image din Cluj- Napoca, aflat tot în cadrul Platinia Shopping Center.

Restaurantele care vor fi prezente la Platinia sunt: Marty Restaurants, sub denumirea Marty Plaza, Chop Urban Grill – restaurant și wine bar, Amagusto – restaurant cu specific italian și mediteraneean și Sakura – sushi bar și bucătărie asiatică. Toate restaurantele dispun de terase exterioare deschise într-o piațetă comună.

Oferta va fi completată la Platinia Shopping Center de cafenele, o gelaterie și o serie de magazine cu specialități gastronomice. Printre acestea se numără Caffe Meron, Beldi gelaterie și Platinia Market, o noutate absolută pe piața locală și națională, un loc unde Platinia va încerca să aducă producători locali, alimente produse după rețete tradiționale, fructe și legume bio, brânzeturi și mezeluri fără aditivi sau conservanți, atent selecționate, un loc unde să regăsești piața tradițională într-o ambianță modernă, un loc în care producătorii locali pot să își prezinte și să își vândă produsele.

În weekend-ul inaugural, vizitatorii vor avea parte de o zi dedicată artei urbane, care să susțină sloganul Platinia – „Shoppingul poate fi o artă”. Astfel, vizitatorii vor putea admira statui vivante, asista la show-uri de artbending, de lasere, dar și o trupă de stomp. Bineînțeles, nu vor lipsi concursurile și promoțiile speciale care să celebreze inaugurarea.

O surpriză pregătită pentru weekend-ul inaugural este scuterul Vespa, un mijloc ideal de transport pentru zona urbană, care poate fi câştigat de către cei care se înscriu la concursul #FollowShoppy@Platinia pe Facebook.

Vedeta acestui concurs, Mascota Shoppy, aduce pe loc primelor 20 de doamne şi domnişoare cu care se pozează câte un voucher cadou, oferit de primul magazin Gerovital din Cluj-Napoca, aflat în Platinia Shopping Center.

Mai mult, caricaturiștii prezenți în centrul comercial vor provoca vizitatorii să își facă primul Vintage Selfie, care le poate aduce un selfie stick și un iPhone 7 atașat.

Platinia Shopping Center Cluj, date generale

Proiectul Platinia, situat pe locația fostei fabrici de bere Ursus, din centrul orașului Cluj-Napoca, este cel de-al treilea proiect construit sub brandul “Platinia”.

Proiectul a fost dezvoltat pe un teren în suprafață de aproximativ 13.000 mp din care 2700 mp au fost cedați municipalității după finalizarea la strat de uzură a celor 3 benzi de circulație care vor face legătura între artera principală de circulație, Calea Mănăștur, și străzile adiacente din partea nordică a ansamblului. Suprafața construită a întregului proiect însumează aproximativ 55.000 mp, iar investiția depășește 25 milioane de euro.

Primele două proiecte dezvoltate sub brandul Platinia, Platinia Lounge Residence (Str. Dorobanților 33-35-37) și Platinia Elite Residence (Str. Constanța nr.12) sunt tot ansambluri cu funcțiuni mixte compuse din apartamente, spații de birouri și spații comerciale.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...