Plățile online vor ajunge la 50% din totalul comezilor pentru sărbători

Plățile online pentru articolele de îmbrăcăminte ajung vor ajunge la 50% din total în acest sezon de iarnă, arată datele Glami.

93% dintre aceștia for face plata cu cardul și doar un procent de 1% va recurge la soluții cumpără acum-plătește mai târziu.

Urmează Paypal (6%), mai apoi Apple și Google Pay (5%), în timp ce doar 3% aleg să-și achite comenzile prin transfer bancar.

Când au fost întrebați de ce preferă să plătească online pentru comenzi, 79% dintre români au afirmat că principalul motiv este comoditatea.

COVID este încă un factor ce descurajează plățile în numerar, iar 23% dintre românii care cumpără articole de modă online declară că este mai sigur să faci cumpărături cu cardul.

36% dintre respondenți spun că prin plata online, curierul poate lăsa coletele la recepția locurilor de muncă sau la domiciliu, iar 12% spun că vor să evite discuțiile cu livratoru.

În același timp, 14% dintre participanții la studiu declară că pot returna mai ușor comenzile plătite online.

1 din 2 români nu își stochează detaliile cardului de credit în conturile personale

51% dintre românii care fac cumpărături de modă online nu salvează detaliile cardului în contul creat pe site-ul magazinului sau în browserul de internet.

20% dintre respondenți spun că o fac, deoarece este mai convenabil, iar 22% o fac doar pentru magazinele electronice de încredere.

Ramburs la livrare, când clienții nu au experiență cu un anumit magazin

49% dintre clienții care aleg să cumpere articole de modă online optează pentru plăți în numerar, deoarece nu au suficientă experiență cu un anumit magazin.

Doar 22% au afirmat că nu au încredere în procesatorul de plăți online sau în procesul general.

Livrare la domiciliu pentru comenzile online de Sărbători

Întrebați ce tip de opțiune de livrare vor alege pentru cumpărăturile de modă de Sărbători, respondenții au afirmat că livrarea la adresa lor de domiciliu este opțiunea lor preferată (pentru peste 89% dintre români).

Pick-up-points, e-lockerele și ridicarea comenzilor din magazin sunt preferate de doar 7% dintre români.

- publicitate -